trag de foi critica literară

Octombrie 9, 2008

ştii ce gust au baclavalele joi seara, când cotrobăi pe last.fm pentru că nu ştii cum să mai amâni cititul unei cărţi de care eşti sigur că n-o să-ţi placă?

convinge-mă să-mi placă Enigma Otiliei. it will take you about ….half of a century:) sunt din specia celor cu idei puţine şi fixe. gen

„inaudible melodies
serve narrational strategies..”
, pentru că săptămâna asta am descoperit Jack Johnson. şi a fost bine.

8 Răspunsuri to “trag de foi critica literară”

  1. Dina Says:

    o să-ţi placă enigma otiliei fiindcă tocmai asta o să-ţi cadă la bac şi tu o să fii în extaz deliarant când o să vezi. sau nu.
    mie nu-mi place moara cu noroc. am început-o de vreo 3 ori şi n-am terminat-o niciodată. şi e nuvelă, nu roman.

  2. graunte Says:

    şi eu mâncam baclavale joi seara, dar mie-mi place cartea pe care o citesc (dali stuff)
    călinescu e critic, nu scriitor (ideea mea puţină şi fixă)

  3. junkydawn Says:

    călinescu e prea scriitor în critică şi prea critic în roman.
    mi-s umpic mai îngăduitoare la moara cu noroc, dar la bac dacă s-ar putea un camil petrescu sau o avangardă ar fi rezonabil:D

    un singur lucru mi-e clar: în războiul bac vs. baclavale, câştigătorul e prea uşor de ghicit:”>

  4. Dina Says:

    dar avangarda nu e pentru bac, din câte ştiu eu. se prea poate să nu ştiu bine.

    baclava =p~

  5. junkydawn Says:

    ştiu că nu e, de’aia am pus acolo „dacă s-ar putea” :”> ar fi umpic mai interesant decât Junimea and stuff😕

  6. junkydawn Says:

    dina, dina,

    noi de ce nu vorbim pe mess?:))

  7. downtownjesus Says:

    pentru ca Dina vorbeste doar cu mine pe mess😛 dina e a mea, si-am furat-o si n-o mai dau inapoi \:D/

    scurt moment isteric, m-am bucurat sa dau de Dina aici.

    partea in care Otilia si Felix merg la mosie la Pascolopol. aia e singura Flo-like, deci singura care mi-a placut. chiar si numai pentru partea aia, sa-ti placa Enigma Otiliei :-w

  8. junkydawn Says:

    mai ai o jumătate de secol fără câteva minute ca să mă convingi:)) dina…da..pastreaz-o şi ai grijă de ea:)


Lasă un răspuns

