freedom of choice

Octombrie 6, 2008

probabil n-o să mai scriu o zi-două-trei pentru că omul (în general, alexa în special) dacă n-are probleme îşi face singur:D

eu mi-am făcut rost de vreo câteva articole, câteva cărţi pentru olimpiăzi şi un proiecţel care să-mi mănânce timpul până la ultima firmitură, exact aşa cum aş mânca eu în momentul ăsta  clătite cu gem de piersici.

ieri, am descoperit (subtil) că viaţa e plină de alegeri.  „sau” a devenit cuvântul magic.

X sau Y?

orez cu lapte sau griş cu lapte?

skinheads sau pletoşi?

brainiac sau mythbusters?

blend a med sau colgate?

dungi sau pătrăţele?

nord sau sud?

săpun lichid sau săpun solid?

cabană sau cort?

muzicuţă sau saxofon?

piatră sau lemn? mare sau munte, iarnă sau vară, shaorma sau pizza, tom sau jerry, cercei sau inel, africa sau asia, achmed sau horaţiu mălăiele, bocanci sau sketi sau tenişi, română sau mate, creion sau marker, bere sau vin, gilmour sau waters, 1 sau 0, in or out, mall sau butic, asfalt sau pământ, gogoşi sau clătite, patine sau role, louie sau tatăl lui louie, anglia sau franta, gin sau whiskey, da sau nu, sus sau jos, bec sau neon, linişte sau agitaţie, acidulat sau neacidulat, cald sau rece,opac sau transparent, lână sau bumbac, ziare sau reviste, national geografic sau discovery:

I love the oceans, I love the dirty things,

I love to go fast, I love egyptian kings.

Serviţi aici sau la pachet?

6 Răspunsuri to “freedom of choice”

  1. graunte Says:

    I take mz credit for ‘lână sau bumbac’ si ‘gin sau whiskey’ (tastatura mea e martoră că eu chiar am încercat să scriu propoziţia asta în română) Y

  2. maria Says:

    …eu aleg X,orez cu lapte,pletoşi,mythbusters,blend a med,dungi,nord,săpun lichid,cabană,muzicuţă,lemn,mare,iarnă,pizza, tom,cercei,Africa,Horaţiu Mălăele,bocanci,nici română nici mate,creion,şi bere şi vin,gilmour şi uneori waters,1,out,butic,pământ,clătite,role,tatăl lui Louie,Franţa,gin,da,sus,bec,linişte,neacidulat,rece,opac,bumbac,ziare,Discovery.Mai aleg şi casa verde,nişte şoapte şi iarba udă de rouă pentru 30 de ani.şi pe tine ca hero of the day…şi aleg să spun că nu ştiu de ce…

  3. junkydawn Says:

    lumea fără Y ar fi degeaba, indeed, la fel şi blogul meu fără commenturi ca ale mariei:”>

  4. junkydawn Says:

    vă declar oficial
    muza dreaptă
    şi muza stângă
    a chestiilor scrise cu alb pe fondul gri al ăstora de la wordpress, amin.

    vă alegeţi voi which is which, e democraţie:D

  5. downtownjesus Says:

    maria mi-a luat-o inainte, nu mai fac asta. presupun ca noi toti suntem de toate, depinde de momente. e asa de simplu sa te gandesti ca esti tot, nu mai trebuie sa-ti alegi ce esti.

  6. junkydawn Says:

    dar tocmai ăsta e farmecul. să vrei să le alegi pe amândouă, şi să nu ţi se dea voie.


Lasă un răspuns

