Octombrie 5, 2008

fără diacritice, eram pe mess şi acum ar fi prea mare chinuiala:

Bianca: zi-mi parerea ta experimentata azupra acestei chestii
dawn: parerea mea experimentata o sa se dea in barci in cateva secunde
Bianca: e.. experimental, jazz, norwish stuff
dawn: opaaaa
Bianca: gasita intr’un articol in care un nenea f elocvent de altfel, vorbea despre urma
dawn: shh
dawn: altfel parerea mea experimentata
dawn: o sa fie influentata de ce aude

You have received 1 file from Bianca.
01 All I Know is Tonight.mp3
Open (Alt+Shift+O)

dawn: e piesa pentru stari amestecate
dawn: si ar suna bine ca soundtrack la un film ciudat si fara sens
Bianca: da.. mi se pare destul de haotica.. dar e o armonie haotica
Bianca: si un film ciudat si fara sens ar fi f binevenit acum
Bianca: no more comercial, hollywoodish sutff i said, no more
dawn: clar
dawn: trebuie sa fie ceva cu trenuri
dawn: printre piramide
Bianca: si cu o nebuna care sta pe piramida si isi da bluza jos.. ca asa ii vine ei
dawn: si calatorii sa fie .. mandarine necoapte
Bianca: damn it, regizori ne facem
Bianca: si controloru..
Bianca: un gref
dawn: nunu, un desfacator de sticle
dawn: care isi depaseste conditia
dawn: si incepe sa desfaca mandarine
Bianca: in forma de gref?
dawn: daca insisti..
Bianca: si asa ajunge filmul nostru sa aiba tenta horror
dawn: ba nuuuu
dawn: este experienta initiatica
Bianca: cand mandarinele striga in oroare, ca nu trebuie sa fie desfacute inainte de a se coace..
Bianca: dar apoi trec in urmatoarea faza

Bianca: post-initiatica

dawn: ca si harap alb

Bianca: io am trecut la eliade

(Irelevant)

dawn: si se resemneaza…si se storcesc
dawn: pentru ca piramidele  intotdeauna mi-au semanat a storcatoare de fructe
Bianca: .. mie a piramide
Bianca: i am so simple-minded

:))

indeed.

..cu toate că, de-obicei, eu n-am răbdare să apăs play pe filmuleţele din bloguri.

Lasă un răspuns

