today, about patterns and routines

Octombrie 3, 2008

În fiecare dimineaţă mă prind că e de o mie de ori mai bine în plapumă, decât pe Patriei-Războieni-Păcii-Gării (pentru neavizaţi, this is said to be the road to hell:) ), unde bate acelaşi vânt în fiecare zi, unde dorm fix 3 căţei şi jumătate pe trotuare şi unde mereu îmi vine, inexplicabil, să-mi suflu nasul.

În fiecare după-amiază deschid aceeaşi uşă şi acelaşi playlist, îmi pun acelaşi sacou de uniformă în acelaşi şifonier şi aceleaşi gânduri în cutiuţa pe care scrie mereu „mai medităm”. Urmează aceleaşi eseuri şi bătăi de cap pentru acelaşi bac şi acelaşi măr acru cînd mă hotărăsc să fac pace cu ele, să mă lase şi să le las pentru altă dată.

În fiecare seară (vezi, le-am luat ordine), aceeaşi fereastră de mess, aceleaşi Iduri şi aceleaşi bloguri de citit, aceleaşi vechi posturi peste tot pentru că şi lor, ca şi mie, le e lene să mai scrie chiar în fiecare zi. Şi filme cu cantităţi variabile de siropoşenie, cam odată pe săptămână.

Şi eu, dacă te uiţi de departe, cam tot aia sunt. Now close this window and call me a boring pattern lover.

Though, I use to think that I’m not.

„Now, I will be the pattern of al patience. I will say nothing”

Shakespeare

Lasă un răspuns

