cheap tuesday

Septembrie 30, 2008

ieri a fost zi de despărţiri, azi a fost friiiig şi sunt aşa de rece la mâini încât dacă m-ar întreba cineva ce vreau să mă fac când o să cresc mare, i-aş răspunde probabil „baterie de-aia albastră pentru lăzi frigorifice”. că tot nu ştiu unde să dau la facultate..

tot azi s-au mai întâmplat o gramadă de lucruri. am băut cel mai bun 3 în 1 pe cel mai rece coridor al hasdeului (hasdeu care era să se cam afume azi din cauza unor ţigări scăpate pe nişte scurgeri care ulterior, logic, normal şi firesc au luat foc), am citit 90 de pagini în 6 ore (umilitor!) şi am socializat cu boabele de struguri de pe gresie:D

evident că tot azi am răcit foarte rău şi tocmai acum nu-mi mai găsesc şosetele cu degete (asta a fost offtopic), ei doi au luat jumătatea mai importantă a examenului de şoferi şi mi-au făcut poftă să încep şcoala de săptămâna asta. m-a întrebat tanti de la ACR dacă vreau să învăţ pe matiz sau pe logan – n-am ştiut ce să-i răspund. deeeeeci mă aşteaptă vreo 2 luni teribile.

azi s-au întâmplat o grămadă de lucruri – nu se face aşa ceva.

e ilegal, stresezi lumea.

2 Răspunsuri to “cheap tuesday”

  1. downtownjesus Says:

    as intreba cine sunt „ei doi” si ti-as ura mult succes la scoala de soferi, draga alegza. cu tine, strazile vor fi mai sigure :d

  2. junkydawn Says:

    n’aş băga mâna în foc:))
    oricum, o să comunic orele între care e mai sigur să rămâneţi indoors:D

    ei doi sunt sergiu şi mitză.


Lasă un răspuns

