daily dramas

Septembrie 28, 2008

am nevoie de cineva cu influenţă.

un bill gates sau, hai, un ministru al învăţământului care aranjeze o pedeapsă cu tortură chinezească pentru oricine mai aduce vorba de în general mate, în special integrale sau metoda integrării prin părţi.

ştiu că sunt exagerat de exagerată, dar aşa se întâmplă când te prinzi că nu îţi merge mintea chiar ca TGV-ul…

eu am plecat.

2 Răspunsuri to “daily dramas”

  1. downtownjesus Says:

    integralele mele de biochimie or fi mai usoare decat integralele tale de mate-info, mie imi ies dupa stress mult😕 ei lasa, is alte lucruri mai importante :))

  2. junkydawn Says:

    sigur îţi ies. te văd zâmbitoare în pauze…:) şi e bine.


Lasă un răspuns

