strange days have found us

Septembrie 24, 2008

am o mie de lucruri în minte şi zero virgulă zerozerozerocinci secunde timp pentru ele. cuvântul de ordine este deci „bizi” şi mi-e urât.

aşa nu:

ieri a fost frumos cand am scris despre cum ar fi să fiu delfin şi azi am auzit că pe vineri m-aşteaptă o  surpriză daaaaar într-o oră am pregătire la mate deci ar trebui să fiu umpic mai terre-a-terre . nu-i aşa?

no man needs a vacation so much as the man who has just had one.

Un răspuns to “strange days have found us”

  1. downtownjesus Says:

    adevar graiesti.


Lasă un răspuns

