new post

Iunie 25, 2008

un post in care n-o sa scriu nimic,

dar care exista doar pentru ca m-am saturat sa-l vad pe ala cu olimpiada – imi aduce aminte ca n-am mai scris demult. asta, stii, e un lucru foarte urat din partea lui.

am zis.

2 Răspunsuri to “new post”

  1. mitza Says:

    mai scrie…. :-w

  2. downtownjesus Says:

    si eu chiar credeam ca junkydawn n-a mai scris. da-mi voie, ai scris atat de mult incat o sa-mi ia toata ziua. perfect, oricum n-aveam chef de tema la romana.

    deci, sa vedem ce-a mai facut JD.


Lasă un răspuns

