aprilie, 11

Aprilie 11, 2008

azi a fost aprilie. unşpe.

azi am descoperit că eroarea aia cu don’t send e cea mai tare eroare inventată ever. maxim de nervi, în minim de timp (ca la economie)

azi la 7 dimineaţa, în pădurea crâng, nişte ele (nişte ele respectabile, de altfel) n-aveau altă grijă decât să se dea cu rimel după copaci şi să se întrebe când-vine-fată-placa-aia-de-îndreptat-părul-de-la-eivăn-că-zău-nu-mai-suport-să-mă trezesc-cu-el-creţ? de aia, tot azi mi-am pus mâna în cap. mai întâi stanga, apoi dreapta, pentru că situaţia era disperată. cred că am ţinut-o vreo 3 ore numai în wtf‘uri, omg‘uri, gmooh (get me out of here)’uri şi alte onomatopee mai mult sau mai puţin ciudate, nedemne de măreţia blogului which you are right now staring at. aceste specimene vor fi numite de azi încolo veveriţe (cu subvarietăţile: 1) cu bentiţă roz. 2)nu zău, fată?. 3) mă plâng tot timpul, dar ştiu că tot eu sunt cea mai frumoasă, deşteaptă so on and so forth). las un to be continued, că se prevăd vremuri grele de-ndurat.

azi am zis că fac multe şi ca de-obicei a venit ora fatidică 24 şi încep să am mustrări de conştiinţă.

azi am ieşit cu ei.

( fiţi anteni, acum urmează partea cu-adevărat profundă a postului. raţiunea lui de a fi. axis mundi. cireaşa de pe tort. piperul de pe cartofii prajiţi. mirosul de vanilie din crema de corp şi alte chestii auxiliare pe care sunteţi în stare să vi le imaginaţi şi singuri.

aşadar, fiţi anteni.

 că vine.)

azi, în timp ce mă pierdeam şi regăseam printre stafidele din cerealele cu lapte, în timp ce-mi continuam discontinuitatea originară printre aburi de spirt, seringi, ace şi sare, în timp ce măsuram unitaţile de măsura şi transformam tridimensionalul realităţii în sentimente şi gânduri adimensionale, când îmi împachetam frumos mulţimea de “ieri” în cutii lucioase şi le puneam somptuos funde colorate, când îmi aruncam gândurile în mijlocul arenelor lăsându-le să-şi explodeze furia şi dragostea şi nebunia în orgii, canibalisme, totul pură poezie, mă aruncam printre simfonii şi versuri, înotam printre picturile înca neîncepute şi cuvintele încă nerostite şi, zâmbind sadic, mă duceam spre înecul din tăcerea tablourilor în ulei… azi.

ei, v-am spus eu?

2 Răspunsuri to “aprilie, 11”

  1. EU Says:

    ai iesit cu ei:)) a fost dragut:)

  2. downtownjesus Says:

    fata, axis mundi-ul tau scartaie. azi nu-s facuta pt filozofie, n-am inteles nimic. da’ sa stii ca l-am citit. sa mai iesi cu ei, in the end doar ei raman🙂


Lasă un răspuns

