damn blogging

Martie 29, 2008

azi n-am vrut să scriu. am dat log in doar pentru că aici mă simt…acasă. apoi, butonul de new post s-a apăsat singur – it seems to have a mind of his own.

şi pentru că n-am vrut şi nu vreau să scriu postul ăsta, n-o să mă urâţi din cauza lipsei de coerenţă, introducere, cuprins sau incheiere.

nu-i aşa?

mă duc la naţională la română🙂

5 Răspunsuri to “damn blogging”

  1. downtownjesus Says:

    tu vorbesti serios? TU VORBESTI SERIOS?????? nu te cred. baaaaaaaaaah opossumule, te duci la nationala? pfoai, asta inseamna muuulti bani😀 auzi, fa-mi o favoare, du-te la internationala de romana si zi-mi cum e ca ma macina ca ani buni😀 bravo bah. m-ai impresionat, pana la lacrimi, i might say. ti se iarta toate pacatele pt asta. bravo. proud as always >:D<

  2. downtownjesus Says:

    ma macina DE ani buni hug >:D< bravo aplauze

  3. yellow Says:

    am aflat si eu, inca inainte de a citi postul asta. bravo, felicitari! ma bucur pentru tine.

  4. junkydawn Says:

    shhh gata ca…m-am…m-am…m-am emotionat:”>
    multumesc.🙂


Lasă un răspuns

