i see a resignation bubble above my head

Martie 24, 2008

chickenmonday1.jpg

Pentru că nu am nimic de făcut, m-am apucat să rezolv testuleţe de genul“ce nume de viking ai avut într-o viaţă anterioară” (ei zic Ohilda, wtf?),  „de pe ce planetă ai aterizat aici„(Jupiter. s-au prins, damn it.)  sau “ce aromă de săpun ţi se potriveşte cel mai bine personalităţii tale unice şi irepetabile” (mango, dar asta nu trebuia să vă spun).

Nu vă uitaţi ciudat la mine, eu încă mai cred că sunt în toate minţile.  Blame it on the system .

2 Răspunsuri to “i see a resignation bubble above my head”

  1. EU Says:

    Dupa ceva timp…uite un post care-mi place:P

  2. downtownjesus Says:

    nu retin niciodata raspunsurile. si intrebarile testelor gen „ce personaj de anime esti?” sau „carui partid politic apartii?” sunt flagrante pt cunoscatori. unele is stresante. altele iti mentin atentia prezenta. do not worry, stim ca esti experta in pierderea timpului. de-asta te si iubim. sau poate te iubeam, pt ca n-am mai comunicat de multisor😛


Lasă un răspuns

