martie, trei

Martie 3, 2008

inamicul nici nu a băgat de seamă că s-ar fi aflat în război.

inamicul nici nu şi-a dat seama că era inamic –

el îşi spunea REALITATE.

Ha!

2 Răspunsuri to “martie, trei”

  1. downtownjesus Says:

    da da bine nu stiu ce sa zic acilea :)) ma depaseste😛 iar ma inhibi :-S fir-ar :-S stii ca ascult vank? ca de obicei, nu stiu sa explic de ce, da’ mi s-a facut dor de vank, daca iti poti imagina asa ceva 8-| da’ imi place😀 mi-e dor de tine, bah alegza…serios…

  2. Eu Says:

    uite ca am revenit:)
    desi micuta dawn se poarta urat
    ah…sa treaca de la mine:))


Lasă un răspuns

