martie, doi

Martie 2, 2008

dawn: dacă ai avea 5 minute un pix şi-o hârtie
dawn: şi-ai fi obligat să scrii ceva
dawn: ce-ai scrie?
qqn: nimic
dawn: „nimic” în versuri sau în proză?

dawn: şi dacă ai avea 5 minute şi o tastatură
dawn: şi-ai fi obligat să scrii ceva
dawn: ce-ai scrie?
qqn: că aş vrea ca cineva să-mi dea o foaie de hârtie şi un pix

îmi pare rău. alte cuvinte mai coerente refuză cu încăpăţânare să iasă din tastatură. mi-am agăţat de telefon o vacă primită de mărţişor. pentru asta am aşteptat eu atât să vină primăvara?

4 Răspunsuri to “martie, doi”


  1. haoleo haoleo haoleo, am ajuns sa ma simt depasita si inapoiata in fata blogului tau :-s aoleo, fir-ar ea de treaba :-s revin desigur cu comentarii adecvate. port ochelari chiar acum \:d/ da’ asta nu trebuia sa stii :d


  2. am avut si io o vaca la telefon, o mai am inca, numa’ ca i s-a rupt snuru’. acuma ma tin de fulgu’ de zapada ca ma ajuta sa scot telefonu’ mai usor din buzunar. si desi nu cred ca am primit ceva de martisor (ceea ce se cheama „primit”, ca in anii trecuti), am asteptat primavara ca sa ma tund, ca sa-mi iau cercei-delfini si cercei-stelute, ca sa-mi iau vesta si ca sa vad „loveless”, ca sa ma obsedez pe alte teme si ca sa vorbesc cu mama, ca sa zambesc desi sunt departe si ca sa visez iar😀 am asteptat primavara ca sa ma schimb.😀 imi place cum ai scris „primavara”😀

  3. mitza Says:

    primavara nu se rezuma numai la cadouri, martisoare, etc. venirea caldurii, timpul schimbarii, oameni mai luminosi.🙂

  4. downtownjesus Says:

    m-am laudat prea mult in commentu de mai sus :-<


Lasă un răspuns

