ordinary day

Ianuarie 21, 2008

greenhood.jpg

– un covrig polonez. a, şi două croissante cu ciocolată, vă rog.

– trei lei.

– mulţumesc, o seară frumoasă.

6 Răspunsuri to “ordinary day”

  1. downtownjesus Says:

    bloc comunist verde. imi place. mi-e teama de varicela. 3 saptamani acasa, iti dai seama cum ar fi? nu vreau varicela, oricat de bine ar suna mini-vacanta asta. toate cartile din biblioteca citite, toate anime-urile vazute, toate site-urile puricate. e un vis. dar mor fara voi 3 sapt. mi-e teama de varicela. am avut cosmaruri azi-noapte. m-ai speriat de moarte azi. mi-e teama de boala zilele astea. ma duc sa dorm si eu, ca si tine. noapte buna, alegza mica >:D<

  2. Flo Says:

    si cum a fost azi la scoala? :)) =))

  3. Madalina Says:

    Dar vai Alegza.
    Ce-i cu aceasta acuta lipsa a unui finished&completely completed post? Mai vreau posturi lungi despre iarna si cat de frumoasa sau nu chiar e ea. 😀
    *ma bag si eu:-j *

    cand mai intrii pe mess da-mi un BUZZ (beezy158). O sa-ti arat ceva dragut (desi poate stii deja).

  4. downtownjesus Says:

    dar vai alegza, azi e 30 ianuarie.

  5. downtownjesus Says:

    n-ai mai scris, n-ai mai vorbit, n-ai mai intrat pe mess. luni la prima ora te iau la bataie. impotriva tuturor celor care s-ar putea opune. beware.


Lasă un răspuns

