lene existenţială

Ianuarie 18, 2008

mi-e lene să scriu un post. am vreo 3-4 idei în cap, dar sunt atât de ocupată cu lenea asta, încât nu mai am timp să mă apuc de ceva coerent.

ceea ce cred eu, e bine.

 pentru că şi vouă, oricum, v-ar fi fost lene să-l citiţi până la capăt.

de-aia nu mai scriu nimic până la noi dispoziţii, pun o poză fainuţă:

a5178122afc150d4.jpg

şi gata.

iar am scăpat ieftin.

2 Răspunsuri to “lene existenţială”

  1. downtownjesus Says:

    daca ti-ar fi fost lene calumea, asa cum e lenea care ne bantuie pe noi astilalti oameni normali, nu te=ai fi sinchisit sa intri, sa dai new post si sa scrii toate aceste 20 de cuvinte😛 asa ca termina, ca suferi de o forma mai putin grava de lene😀 n-am facut nimic la olimpiada, da’ momentele frumoase au meritat efortul si rusinea care ma va bantui de maine incolo :”>

  2. mitza912000 Says:

    daca ai scapa tot timpul asa, numai cu „o poza”, nu ar mai fi un blog


Lasă un răspuns

