autoportret într-o oglindă spartă

Ianuarie 15, 2008

– nu, te rog, buzele nu. sunt roşii şi ustură. părul ăsta prea căprui şi..

– da dar..

– şi nici ochii – ochii închişi nu dor. probabil că ştiu ei ce ştiu.

– ce-ai pe mână?

 – pata asta amărâtă de cerneală? face prea mult zgomot. i-am spus de săptămâna trecută să tacă şi nu vrea să asculte. aşa-i place ei: clandestină, departe de oameni, de zei şi de preoţi

– să-i fie de bine.

– mie tot mi se pare că fundalul e un pic prea verde pentru pendulul ăsta stricat. labirintul buzelor de pe pahar îşi are minotaurul adormit, tot tresărind, tot aşteptând naiba ştie ce – îmi strică buna dispoziţie. nu poţi să-l faci să dispară? 

– mi-am adus aminte. ore, minute şi secunde, ăsta-i răspunsul. de ce te tot uiţi în oglindă?

-vezi? în colţul din stânga sus al oglinzii, acolo exact lângă şuviţa ta de păr, lângă…da acolo. e scris cu sânge proaspăt, maybeline watershine diamonds, nr. 34..

„Nu te uita!
Nu mă uita.”

– in oglindă ?

12039952733137.jpg

asta nu sunt eu. nu pot să fiu ea.

eu sunt un username şi o parolă; din lipsă de informaţii mai precise, nimeni, începând cu mine, nu ştie ce caut aici.

Un răspuns to “autoportret într-o oglindă spartă”

  1. Bostan Ciprian Cristi Says:

    Foarte smecher postu , imi place partea cu pata de cerneala care face prea mult zgomot:)) foarte misto ….


Lasă un răspuns

