quote of the day

Ianuarie 14, 2008

Eul-blogului:  Nu mă pot numi om, sunt un imbecil, sunt ca o batistă de care nu ai nevoie, iar când ai nevoie nu o găseşti. Sunt ca un stilou fără cerneală, un telefon fără baterie, o cămaşă fără nasturi, un scaun cu trei picioare. Sunt tot ceea ce tu nu ai nevoie, sunt scursura societăţii, sunt nesimţit, murdar, vulgar, pervers. Dar îmi place .

cata sinceritate:>

 copyright, alea alea. ajunge pentru azi.

6 Răspunsuri to “quote of the day”

  1. downtownjesus Says:

    ei, la asta nu subscriu. io-s copil😛 dar mie mi-a placut trainspotting. e o carte care pana mea, chiar te schimba. ii simti influenta in viata de zi cu zi, la modul cel mai practic. as vrea sa mi-o cumpar. daca o duc inapoi, mi-e teama ca o pierd. n-o voi pierde, dar mi-e teama. nuj de ce zic asta. n-are legatura. ba da, iubiti si rock-erii vagabonzi. iubiti-i mai ales pe aia. dati la o parte cu nesimtire oamenii curati si cuminti. asa asa, p-aia din citat. iubiti-i mult. cat puteti voi de mult.

  2. junkydawn Says:

    tu ma tu .

  3. Eu Says:

    downtownjesus … ce e commentul ala ma:))?

  4. downtownjesus Says:

    :)) taci dom’le ca nu stii tu d-astea😛 bateam si io campii. o vaga explicatie ar fi ca fragmentul mi-a adus aminte de trainspotting (subliniez: cartea :D) si de la trainspotting am ajuns la junkisti si de la junkisti la rock-eri si de la rock-eri…nuj m-am oprit acolo :)) lasa ca gandesc si dau altu mai bun daca nu-ti convine😛

  5. Eu Says:

    nu are nicio legatura;))


Lasă un răspuns

