house of the rising sun

Ianuarie 12, 2008

hm..că tot se apucase alegza într-o zi să scotocească prin poze şi să se gândească cum o să arate casa ei de om mare; uite cam aşa:

barcodechandelier1.jpg

…that would be the chandelier,

sit0.jpg

…these would be the chairs

these would be the pillows ….:>

cushioncontrol00.jpg

şi eu o să fiu ea:

kleed500x3581.jpg

comentezi?
😐

2 Răspunsuri to “house of the rising sun”

  1. downtownjesus Says:

    😕 pai pai pai…imi plac scaunele❤ si canapeaua . canapeaua da, e bestiala. siiii o sa fie bine daca o sa fie asa. si nu, nu comentez. si n-am logica in postul asta. poate tie ti se pare ca am, dar eu simt ca n-am.


Lasă un răspuns

