bună dimineaţa

Ianuarie 6, 2008

odată am ştiut să zbor,

odată.

dovezi nu am. dar îmi aduc aminte…

6538794277374.jpg

fă-mi un ceai, te rog.. azi vreau să mă ningă fix 432 325 de fulgi.

mergem în parc , unde vrei tu, îţi iau ceva dulce..o să vezi că-ţi trece supărarea

o să-nceapă şcoala şi n-o să mai am timp nici să-mi tai o felie de lămâie.

Un răspuns to “bună dimineaţa”

  1. downtownjesus Says:

    mdeah, ce sa zic? ai facut pana la urma si tu un post cu aceste versuri.😛 ei, sa-ti fie de bine, io am fost prima😛 :-:D<


Lasă un răspuns

