my constant need for a real life

Ianuarie 5, 2008

 Nu ştiu dacă îmi înţelege cineva nevoia de o schimbare dramatică, dureroasă în stilul meu de viaţă, schimbare ce ar include chiar şi refuzul meu de a mai sta aşa mult pe net.

Nu am viaţă de familie, cea socială atârnă într-un plop pe undeva, nu produc nimic, nici măcar nu mai am scopuri marunte precum mersul la patinoar or something.

Stau agăţată de un fir.

3 Răspunsuri to “my constant need for a real life”

  1. downtownjesus Says:

    vai da’ mersi, bine ai venit in club😀 daaaaaaaa pt numele lui Dumnezeu, schimbare in viata. ceva, orice, o scanteie, da’ scanteie adevarata, nu discutie pe mess de 10 min :(( daaaaaaaaaa uneori am nevoie de schimbare. da’ pe urma ma intorc in coltisoru meu si imi spun „pfiu, lasa ca merge si asa.” pretentioasa, ce sa-i faci? :))

  2. anaayana Says:

    Poţi începe cu lucrurile care-ţi stau cel mai aproape şi la care schimbarea nu ar fi drastică!


Lasă un răspuns

