dawn nu prea ştie cine este

Decembrie 29, 2007

…dar se caută.

şi se găseşte

de obicei

 în

• cana ei de ceai • praful de pe tastatură • orice buton de play • buzunarul din spate • rucsacul de astă-vară • mere pere şi gutui • tasta enter • cutiile de la hi-hi • stradă • castane, ghinde fără prejudecăţi & co. • toată specia de opossumi • o mie de supra-nume • • stockholm syndrome • banca ei din felinare • jeux d’enfants • ne vedem joi • oscar wilde • poza de mai jos • cercuri vicioase • glucide, lipide şi proteine • idei preconcepute • until it sleeps • concertul kumm • banca ei • high hopes • aproape că mi-e dor de tine • nu ştii nimic • every me and every you • kinder • ultima gură de bere • settings • soulstorm • alune • fermoare • nu inca • french music • musli si ness • scurtături • diez • sâmbetele, uneori zâmbete • the wall • ltb • pastile de calciu • apartamentul 77 • vitrine • deja-vu • shuffle • şi da, în blogul ăsta, da, da.

vintage_by_sunnysmiles.jpg

30 Răspunsuri to “dawn nu prea ştie cine este”

  1. downtownjesus Says:

    ia da-l dracu ca nu stie nimic🙂 ei, si daca stie, foarte bine, sa ne lase in prostia noastra. m-ai facut sa zambesc, si nu stiu de ce🙂 doar asa…ma bucur, sa stii…ma bucur de „lume speciala” din lista de mess si de paltonul tau verde.🙂 smile. i smile, asa, for no reason🙂 azi, nu vad de ce oamenii, inclusiv io, au nevoie sa stie cine sunt. hai sa nu mai stim cine suntem pt cateva ore. uite, e unspe juma, pt o juma de ora nu mai stim cine suntem. sa putem sa ne schimbam cum vrem noi🙂 fucking smile🙂

  2. eu Says:

    http://kaizergogu.blogspot.com/

    ce am vrut sa-ti dau dar nu pot pe mess:D

    exemplu:)):Viorel joacă Warcraft 3 ca o fetiţă şi a observat că ultimele 3 posturi conţin fraza asta. La naiba!

  3. junkydawn Says:

    am dat de mai demult de gogu kaizer:)).
    si e bun:>
    da parca mai mult imi place krossfire

  4. eu Says:

    gogu kaizer ruleaza ba:D…pentru ca :

    Gogu Kaizer este Gogu Kaizer si nimeni altcineva nu este Gogu Kaizer decat el insusi. Gogu Kaizer nu a folosit aproape niciodata pronumele personal la persoana I. Gogu Kaizer a vorbit despre Gogu Kaizer. Gogu Kaizer nu este nebun, ci este rezultatul unei fictiuni perfecte: un personaj fara autor. De aceea Gogu Kaizer este Gogu Kaizer.

  5. eu Says:

    tu ce mai faci alexandra:P?[stii ca te urasc ,nu?]

  6. junkydawn Says:

    ca sa te citez partial….cand il citeam eu pe gogu kaizer tu te jucai cu paiul de la Trompi in nisip:P

  7. Eu Says:

    pai stiu kaizer gogu de mult timp:-?…nici nu aveai tu blog:P..si el nu avea poza pe blog:))…

    cand eu citeam bloguri tu te jucai cu puta in nisip:P

    sor’ta ce mai face:P?

  8. junkydawn Says:

    imi pare rau pentru tine. eu una detest senzatia aia…cand urasc pe cineva, da daca pe tine te face sa te simti asa de bine…go on:P
    app, am un ignore nu?:D
    sau macar offline mic acolo:-j

    nu trebuia sa te deranjezi, sincer. pentru ca nici eu n-o sa ma deranjez sa dau accept eventualului add…an eye for an eye:))

    la 6 la unicredit . am zis.

  9. junkydawn Says:

    e bine, multumesc.

  10. Eu Says:

    nu va scot de acolo…deci nu o sa te deranjezi sa accepti add-ul:))

    bine…la 6 la unicredit;))

    Bonus:

    de azi n-am sa mai fac nimic
    de jos nu vreau sa ma ridic
    stau inchis in capul meu
    e ce-am ales e ce vreau eu
    am ales sa nu mai cred
    nimic din ce ma lasi sa vad
    nimic din uniforma ta
    din pumnii tai din legea ta
    bataia ta frustrarea ta
    se sparg acum de fata mea…

    melodia zilei:)

  11. Eu Says:

    app…pleaca „prostu’ ” la bucuresti astazi:P

  12. junkydawn Says:

    albastruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu\m/

    vezi sa nu intarzii:-w

    drum bun:-??

  13. junkydawn Says:

    nici nu stii ce pierzi =))))0

  14. Eu Says:

    eu? ce pierd:-\

  15. Eu Says:

    e deja distractiv sa vb prin commentrui pe blogul tau maret

  16. downtownjesus Says:

    😐 postez acilea ca sa vada lumea ca exist, ca vad ca peste noapte se dau adevarate batalii la care eu nu particip. ma simt in plus, pa. btw, krossfire e mai bun😛

  17. junkydawn Says:

    timp, asta pierzi:))
    e de 20 de ori mai repede pe mess. e-adevarat, acolo conversatiile nu raman pentru posteritate..:>

  18. junkydawn Says:

    multumesc frumos dtj:))) stiam eu

  19. downtownjesus Says:

    dar m-am intors ca sa va spun cat ma bucur pt revenirea in inimile voastre a piesei albastru de la mult-iubita formatie luna amara. \:D/ m-am simtit bine cand am regasit-o pe doua bloguri pe care le citesc zilnic. creiera mea multumeste si e inca mandra de conotatia care n-avea nici cea mai mica legatura cu intentia artistului, conotatie pe care i-a dat-o ea singurica acestor versuri.😐 whatever, ma bucur ca lumea se schimba.

  20. Eu Says:

    gogu kaizer e clar mai bun:)…si oricum:P … discutia asta nu o sa ramana pentru posteritate…pentru ca nu citeste foarta multa lume blogul tau:))>:)…

    daca faci ca ieri…o sa te caut…si o sa regreti momentul in care ai zis ca gogu kaizer e mai prost decat rapanosul acela:P

  21. downtownjesus Says:

    n-a zis nimeni ca e mai prost, ci doar ca e mai bun in ale blogului. poate e mai destept, dar scrie mai prost😛

  22. junkydawn Says:

    o sa ramana pentru posteritate mai mult decat una pe mess oricum:P

    2983 de viewsuri>:P

    gogu kaizer e doar funny, krossfire are si substanta. sa nu va prind ca va luati la bataie

  23. Eu Says:

    Draga Florina:D,melodia albastru de la mult-iubita formatie luna amara este pe repeat la mine de aseara de la ora 11:D[23]…

    alexandra[prima data am scris junky down..dar:)) wtf]…cred ca 983 de viewuri le ai de la mine si florina:))

    sor’ta vine afara?

  24. junkydawn Says:

    este foarte posibil.

    da, vine😉

  25. Eu Says:

    sa nu uiti sa-i aduci manusile biancai:D:)

  26. downtownjesus Says:

    :)) draga jean. ma bucur >:D<
    draga alexandra, deci da, io intru pe blogu tau de 3-4, chiar 5-6-7 ori pe zi :))

  27. Jean Says:

    ba,da-mi si mie pozele:D

  28. junkydawn Says:

    1.ba da-mi si mie add ca asa n-am cum;))
    2.care poze?:))

  29. Jean Says:

    alea cand stateai in cap si cu un pai in gura:)):D

  30. junkydawn Says:

    din motive evidente nu pot sa postez asa ceva:))
    pe mess cu placere, daca te roade curiozitatea asa rau:P


Lasă un răspuns

