încep să închid parantezele.

Decembrie 28, 2007

 i don’t need no arms around me,

i don’t need no drugs to calm me.

ba nu, mint (dar n-aş recunoaşte niciodată.).  

ce îi recunosc e că de data asta chiar mi-a ajuns şi că dacă a vrut să fie ilegal de rău, a reuşit . I guess everyone needs to get in touch with their inner whore.

în rest nimic. am răcit, am foarte mulţi nervi, am găsit unde să fac revu, i’m gonna buy that watch, mă duc la patinoar, mă duc la patinoar, mă duc la patinoar.

any other questions?

10 Răspunsuri to “încep să închid parantezele.”

  1. downtownjesus Says:

    mah alegza…daaaa seeeegur you don’t need no arms around you, sigur sigur sigur si doar veverita din padure te va crede😛 ok, atunci, tre sa-mi spui ce a mai facut idiotu’ (pana la capat se pare, fara sanse de salvare) de data asta, ca sa criticam impreuna starea deplorabila a anumitor laturi ale personalitatii oamenilor. nuj de ce everyone needs to get in touch with their inner whore, asta tre sa-mi explici. in rest, faci revu’ cu noi la mihai? ;;)

  2. yourshadowandnightmare Says:

    As fi spus, acum catva timp, ca nu te merita. Acum iti spun, nu il meriti. Te-am citit toata si nu esti tu. Cand o sa ai pe cineva in tine pe care sa poti sa pui mana si sa zici: asta sunt eu, atunci o sa meriti pe cineva. Ramane de vazut pe cine. Dar acum esti un colaj. Colorat, dar colaj.

  3. junkydawn Says:

    tu cine esti?

  4. downtownjesus Says:

    :)) aoleo, nici tu nu stii cine e? ma pusesem sa intreb, stii tu, sa fac crize d-alea cu „ciiiineeee eeeee si de ce nu spui?” dar acum…da-mi voie sa-mi suflec manecile pt o analiza a acestor 4 randuri si un cuvant de mai sus. deci…comment nou😀

  5. downtownjesus Says:

    point 1: n-are blog. nu scrie blog. citeste blog, nu scrie.
    point 2: your shadow and nightmare. YOUR. nota de intimitate.
    point 3: he (nu stiu de ce cred ca e he, pur si simplu, asa mi se pare) fucking has a point.
    point 4: vorbeste ca tine. „colaj colorat” imi aminteste de vocabularul tau si de expresiile tale.
    nu stiu…nu, nu cred ca te cunoaste. poate reusesti totusi sa iei legatura cu el sau poate vrea sa dea mai multe explicatii. ti-ar fi util…si lasa dreacu whore-urile😀 alegza, uite, hai sa-i dam credit. esti pragmatica cu acel „tu cine esti?” nu-mi place. ia un creion si o foaie de hartie si scrie cine esti.

    alegza…>:D< te iubim bah si te iubim mult, copil frumos si pufos. si…intai a fost cip si am zis yey ce bine pe urma bye bye cip si pe urma welcome back ca ti-a fost dor si acum…:-< noi te vrem fericita dom’le si nu concep ca oamenii sanatosi de langa mine sa nu fie fericiti. ok, nu fericiti, linistiti. Doamne, de ce iti zic toate astea pe blog?

  6. Eu Says:

    yourshadowandnightmare…ai mare dreptate:-?…superb comentariu:)

    alexandra…nu conteaza cine e…conteaza ca are dreptate…si tie nu-ti place…

    s-a vazut ca nu-ti place pentru ca acel cine esti:)) stim noi cum il spui:)

  7. downtownjesus Says:

    da, stim…daaa mah da’ yourshadowandnightmare ma…nuj, ma inhiba😐 uita-te la noi, stam acilea, ii citim blogul fetei si tot comentam, dar in fond nu zicem nimic si luam totul in gluma. si vine un nene misterios si ne pune dom’le adevarul in fata😐 si nu stim de unde s-o luam si cum s-o dam ca sa nu suparam fata si…:-s e prea obiectiv.😐 si nuj daca e bine sau rau :d

  8. junkydawn Says:

    well, well, ce controversate au ajuns parantezele mele :-s

  9. junkydawn Says:

    yourshadowandnightmare e fata, presimt eu :> correct me if i’m wrong.

    ok nu ma merita:)) inseamna ca destinul asta in care eu nu cred si-a facut treaba lui de destin si l-a lasat sa-si aleaga pe cineva mai…care sa-i corespunda standardelor. spor.

    si nu, draga Eu, „tu cine esti”‘ul acela a fost cat se poate de neutru. daca ma enerva asa de tare nu-i dadeam accept deloc.

    dtj, sa fii obiectiv e un lucru bun. nu ma inhiba, uomu’ si-a spus parerea…it’s a fucking free country:-??
    oricum, tu prea tii cu mine :-s
    they’re gonna think i paid you for that:)))

  10. eu Says:

    ehe:) frumos frumos…


Lasă un răspuns

