special needs and flatheads.

Decembrie 22, 2007

n-o să încep să mă plâng acum de lipsa acută de timp, idei, spaţiu sau alte nevoi primare (more or less) pentru un ca un blog să ducă o viaţă decentă.

ei bine, blogul meu nu ştie ce-i aia viaţă decentă şi zace în paragină. paragină de-asta:
vintage_by_assassinatorsalbum.jpg

 nu s-a spălat pe dinţi azi-dimineaţă, nu şi-a băut ceaiul de la ora 5, nu şi-a luat pastilele cu calciu şi tot n-a învăţat să se lege la şireturi. nu adoarme la filmele proaste de pe proteve şi e mai mult plecat de-acasă.

you have my sincere approvement to call it lame. n-o să reacţioneze prea violent.

poate doar un :

vintage___shut_up_by_elisehein.jpg

în fiecare zi am vrut să scriu aici şi ba n-am apucat, ba am adormit. şi aproape în fiecare zi am avut câte o idee (proastă, you ask? desigur) pe care aş fi dezvoltat-o aici, dar, previzibil, am adormit din nou. Drama e că azi e sâmbătă cred şi mi-am pierdut ideile. In tentativa umilă de a reconstitui mi-am amintit că luni am vrut să scriu despre durerile de cap, marţi despre taximetrişti, miercuri despre „de ce nu scriu despre lucruri frumoase pe blog”, corespondenţele zile-teme fiind mai mult sau mai putin exacte.

mă rog, în caz că interesează pe cineva, nu am facut nimic palpitant zilele astea. ba nu, mint. am primit o umbrelă verde (pătrată) şi un coffee warmer cu usb (habar n-aveam că există aşa ceva).

ce s-a întamplat cu planul de a schimba lumea în bine, one squirrel at a time?

2 Răspunsuri to “special needs and flatheads.”

  1. Eu Says:

    DIRECT IN TOP:D

  2. downtownjesus Says:

    dispari din fata mea, copil cu coffee/tea warmer cu usb. get lost.😐 sa nu stii ca s-a inventat…8-| trista viata ai tu acolo, pe Saturn a ta…


Lasă un răspuns

