be kind, rewind.

Decembrie 14, 2007

s-a dus dracului tot.

iar.

3 Răspunsuri to “be kind, rewind.”

  1. downtownjesus Says:

    alegza alegza alegza you have friends. intr-o buna zi…

  2. Mircea Radu (sau cum îl cheamă pe ăla de la din dragoste) Says:

    TANANANNANANANN LOOOOOOVE LOOOOOOOVE LOOOOOOOOOOOVE

    Bună seara dragi spectatori şi telespectatori (aplauze). Sunt Mircea Radu (bă, sigur aşa îl cheamă?) şi bine aţi venit la o nouă emisiune „Din Dragoste”. (aplauze.. ce dreacu, sunt un star).
    În această seară vă vom prezenta un caz special… un caz unic… un caz NEMAIPOMENIT…

    tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    -FĂ, IAR N-AI PLĂTIT FACTURA LA UPC?
    -Haoleo bărbate, de când sunt pă Clicknet mă doare la ocarină dă hastralul tău mâncaţaş gura ta. Haşa io am de tastat acilea să mă duc la bil gheiţ.
    -PĂI BINE FĂ, ERA DIN DRAGOSTE!
    -Mâncaţaş, e emisiune de femei şi de babe… nu de rromi (ca să nu zic ţigani) ca tine. Du-te şi tu şi fură ceva… sau ceva de genu. Hai că eu intru pe chat
    -Bine fă.

    Din asta rezultă că:
    – UPC e cam de căcat;
    – mircea Radu e zeul multor moşi, babe şi … alţii;
    – ţiganii fură;
    – ţiganii când au internet mor de foame, că nu se mai duce nici unu la furat;
    – eu mă plictisesc îngrozitor, citind blogul şi dând comenturi de gaylord.

    Miţă… mâine să iei pe tine… ştii tu ce😀


Lasă un răspuns

