all day long i am building walls

Decembrie 14, 2007

şi pentru că postul de mai jos e de o valoare literară incontestabilă, am fost până la bibliotecă după ce mi-am făcut injecţiile şi am luat primele 2 cărţi cu coperţi (coperte?) negre care mi-au ieşit în cale.

malone moare  – samuel beckett

si

pianistul  – wladyslaw sypilman

o să fie o vacanţă lungă.

vreau să ies undeva singură şi n-am unde, vreau o halbă de bere, intruneric şi muzică suficientă încât să uit de toţi şi toate.

5 Răspunsuri to “all day long i am building walls”

  1. junkydawn Says:

    nu te obliga nimeni sa citesti

  2. junkydawn Says:

    am idei preconcepute – privesc criticii cu ura;
    le recomand o fericita comuniune om-natura.

    cu propriile arme, eule:))

  3. downtownjesus Says:

    de ce lame dom’le? ete na, nici nu meriti sa te contrazic cand aduci asemenea argumente subiective. citeste mama carti negre. data viitoare sa cauti teatru de camil petrescu, carte cu foaie d-aia pe deasupra, da’ adevarata coperta ii neagra simpla si arata ca o biblie, ti-o arat la scoala😀

  4. Eu Says:

    am zis ca e lame pentru ca mi-am imaginat cam de ce vrei tu sa stai in casa si sa citesti carti negre:))…dar acum sper ca ti-a trecut:-??


Lasă un răspuns

