dreams can damage my mediocrity

Decembrie 11, 2007

da, mai ştii. am văzut foarte clar.

această dilemă fiind lămurită, n-am de gând să-mi cer scuze pentru seculara pauză care a durat 5 zile, timp în care alegza nu s-a mai intersectat în niciun fel cu blogosfera. 

mi s-a întâmplat,cum o să mi se mai întâmple probabil şi de acum încolo, să nu am nimic de zis. nimic de comentat, nimic de plăcut, nici un motiv de ţopăit de bucurie şi nici măcar ceva care să mă facă să intru într-o depresie(again!).

 cu toate astea, ştiu sigur că într-una din acele zile, să fi avut mouse-ul şi tastatura mai la îndemână, nimic nu m-ar fi oprit (bine, poate doar o pană de curent…) să scriu lucrurile tragice, abjecte şi foarte urâte care urmează:

vă urăsc pe toţi aproape într-un stil sublim. aşa că vă rog, fiţi binevoitori şi lăsaţi-vă călcaţi de maşina/sania lui Moş Crăciun. vă mulţumesc anticipat. (vă urăsc subliminal, e vina mea dacă începe brusc să vă cadă părul).

bine că n-am apucat să scriu aşa ceva. ceea ce tocmai aţi citit a fost o iluzie optică.

nu mai urăsc pe nimeni şi asta s-ar putea să fie bine.

4 Răspunsuri to “dreams can damage my mediocrity”

  1. downtownjesus Says:

    oh my fucking God si toate celelalte expresii in romana si in engleza care definesc uimirea. da’ toate toate cate incap. pfoai, ai scris si ai scris d-ala fara „datorita amenintarilor de moarte primite”…ok ok acuma citesc si comentez postul in sine😀

  2. downtownjesus Says:

    deci mai stie? uof bah…bah bah BAH, ai grija de tine, da? stiu ca e tampit si emo si ca nu intelegi nimic, dar pt ca am Run Baby Run de la tine, iti zic sa…cum sa zic, sa nu meditezi prea mult la ce trebuie (remember?) si sa faci ce vrei mai presus de toate, cu toate riscurile implicate si eventualele consecinte suferite…run from the noise of the street and the loaded gun >:D<

  3. Eu Says:

    (vă urăsc subliminal, e vina mea dacă începe brusc să vă cadă părul). asta e cea mai draguta parte a postului….cat despre reclama pe care ti-o faci pe blogul ala cu internetul and all…proiectul cu solcan…sa-ti fie rusine:)…nu ma asteptam…8-| duamne…

  4. junkydawn Says:

    ce reclama dom’le ce reclama?:-w


Lasă un răspuns

