oh, well..

Decembrie 6, 2007

not in the „moş nicolae” mood definetely, deşi am primit ciocolată de dimineaţă.

între 2 plecări în oraş, de-abia îmi găsesc timp să îi spun simonei că 18 e overrated, o să fie la fel de frumos şi de acol încolo şi..orice ar fi, pentru mine tot copil rămâi. la mulţi mulţi mulţi ani!

 promit eu că într-un viitor o să scriu ceva mai deştept, acum mă grăbesc că a venit taxiu:D

şi de-abia aştept mâine..8->

2 Răspunsuri to “oh, well..”

  1. downtownjesus Says:

    point 1: mi-ai luat vorba. oh well e al meu😛
    point 2: in fiecare post ne promiti ca scrii ceva mai destept intr-un oarecare viitor, mai mult sau mai putin apropiat. stim cu totii ca scrii din ce in ce mai destept, si de aceea iti permitem sa bati campii din cand in cand cu lucruri banale, cum ar fi „ma grabesc ca a venit taxi-ul”. fa un bine intregii societati si nu te mai subaprecia.
    point 3: ce e maine?

  2. mitza912000 Says:

    cand vine timpuri noi?!! zi’mi!!!!!!!!!!!! [ca mi’am amintit]


Lasă un răspuns

