yawn! a nu se citi acest post ambiguu, este doar în folosul propriei mele persoane

Decembrie 5, 2007

Ha! ce titlu bun pentru ceva destept, but it ain’t gonna happen, not this time.

 azi, despre lucruri triste de crăciun. dincolo de povestea fetiţei cu chibrituri şi de nemuritoarele ştiri de la ora 5 unde o femeie şi-a spânzurat concubinul cu-o pereche de ciorapi Mondex mărimea 3, exista istorioare adevărate, transmise din gură-n gură care mă depresionează enorm, mai ales fiindcă sunt de sezon.

spre exemplu, sunt oameni pe lumea asta care opresc căldura pentru ca bradul lor să reziste mai mult timp. şi fiindcă e prea frig în camera respectivă, nu mai păşesc deloc în ea şi uită şi de brăduţ, de cadouri, de muzica bleagă a instalaţiei. Apropo sau mai puţin apropo, mi-a placut enorm, deşi e de anu trecut, articolul lui Bucurenci.

eu nu înţeleg majoritatea cuplurilor. să nu mă mai lungesc, iată cum îşi face un cuplu cadouri: ea se duce la magazin, îşi ia ceva, îi arată bonul iubitului şi el îi dă banii. şi reciproc. Si-so-e!

ştiu că e de devreme, dar m-am lăsat cuprinsă de spiritul sărbătorilor când am citit în capacele de cola că mai e un pic şi vine crăciunul, omege-când-a-trecut-şi-anu-ăsta :-s.

yeah, we’re getting older, mes chers.  de acum ne pândesc reumatismele, tratamente în staţiuni pline de moşi, alzheimerul şi parkinson, ca să nu mai vorbim de nepoţi gălăgioşi care trebuie luaţi de la grădiniţă. viitorul sună bine.

Un răspuns to “yawn! a nu se citi acest post ambiguu, este doar în folosul propriei mele persoane”

  1. downtownjesus Says:

    JD, si pe mine m-a apucat sentimentu de sarbatori. da’ atat de rau, incat azi am pe repeat „un gand de iarna” a lu’ stefan hrusca. da’ ii fruuumooos bah😡 e iarna si ii frumos, si da, cand dracu a trecut anu’ asta perfect in complexitatea schimbarilor sale? nu stiu. inca mai astept schimbari. astept un 21 dec – 2 ianuarie bestial.


Lasă un răspuns

