ce lipseşte?

Decembrie 5, 2007

nu, acesta nu va fi un post despre ce lipseşte în viaţa mea, pentru că ar fi un post luuung and that’s not what i’m known for. dar trebuie să ştiti că oamenii cărora le lipsesc multe sunt de apreciat, întotdeauna le găseşti un cadou de făcut, nu ca toţi aceia care au de toate şi sunt multumiţi cu ei. lor ajungi să le cumperi cadouri ruşinoase (ex. şosete antiderapante de la Bamboo, 34 de lei, văzute acuma pe net)

ceea ce lipseşte cu adevărat este restul acestui post, din motive de neinspiraţie clară. vă las în aer, au revoir😀

3 Răspunsuri to “ce lipseşte?”

  1. Eu Says:

    Draga alexandra,alexa,auecsa,auexa,alegza etc etc

    Iti scriu aceste randuri deoarece sunt dezamagit de ultimele tale posturi. Sper ca acest mesaj de atentionare sa te faca sa renunti la posturile fara substanta, fara sentiment, fara nimic. Iti multumesc anticipat si imi cer scuze daca acest comment te va deranja.

    Semnat, Eu[putin nemultumit]

  2. junkydawn Says:

    yeah right:)) de parca vreun post pana acum a avut substanta si sentiment:))
    esti sincer, e de apreciat.

  3. Mircea Radu (sau cum îl cheamă pe ăla de la din dragoste) Says:

    Dar fes pt. p**ă ai văzut pe net? Eu am văzut… pe un site gen cadourihaioase.ro. E din lână :-S Cred că e cam naşpa dar ţine de cald :))


Lasă un răspuns

