pointless, like my day today

Decembrie 4, 2007

cam murim.
în vis asa..amintire. cam murim..
în timpul în care trăim. noi ne cam
cam aşa.
cam da,
şi m-a trezit un hohot de râs.
real.

3 Răspunsuri to “pointless, like my day today”

  1. mitza912000 Says:

    dupa parerea mea te’as acuza… sa’ti fie rusine… scriei un post si lu sor’ta😛 daca nu ai uitat e ziua ei azi🙂 LA MULTI ANI, ANDREEA!

  2. downtownjesus Says:

    dom’le, e nevoie de siguranta in zilele astea pe care le traim. pe bune acuma, siguranta d-aia adevarata, nu aia data de bani sau de sanatate sau de egoismul propriu si personal. uneori mi se pare ca simt sub picioare deplasarea si ciocnirea placilor tectonice, simt cu ingrijorare textura magmei asteia care mi se pare ca se clatina ingrozitor de tare si singurul lucru de care am cu adevarat oroare e razboiul in toate formele lui si tot mi se pare ca vine dupa noi, cu aceeasi rasuflare rece…intr-o zi mergeam pe strada si am auzit o alarma d-aia de la masina care suna ca sirenele din „ultimele zile ale lui hitler” si m-am uitat la cei din jur si mi-am dat seama cat de usor am putea disparea intr-o secunda, asa cum s-a intamplat cu atatia altii care mergeau la munca cu ale lor in cap sau mergeau sa se intalneasca cu prietenii sau poate doar iesisera sa se plimbe si le-a picat o bomba nucleara sau nu in cap si au disparut de pe fata pamantului. e si asta o forma de stergere a pacatelor la urma urmei…

  3. wakewalking Says:

    Stiu ca nu are nici o legatura cu postul asta, dar daca scriam la postul potrivit nu mai citea nimeni.

    Cautam astazi pe YouTube un videoclip de la deja mentionatii Skillet, am gasit „Whispers in the dark” si, asteptand sa incarce, am inceput, ca de obicei, sa citesc commenturile celorlalti. Surpriza: they are a christian band. Bine bine, multi dintre cei care canta sunt si crestini, dar ei sub marca asta canta. Deci, uimitor, viziunea mea asupra versurilor de la „Comatose” era nu doar acceptabila, ci si cea corecta. JD, rog, mai asculta o data, avand asta in cap.


Lasă un răspuns

