the world is not enough

Decembrie 3, 2007

 You wanna hear about my new obsession
I’m riding high upon a deep depression
I’m only happy when it rains

azi, garbage.

garbage_dvd.jpg

i face it, uitasem de ei.

garbage.jpg

Run my baby, run my baby, run
Run from the noise of the street and the loaded gun
Too late for solutions to solve in the setting sun
So run my baby, run my baby, run.

4 Răspunsuri to “the world is not enough”

  1. downtownjesus Says:

    recunosc, si eu uitasem de ei. desi clipul de la „run baby run” imi ramasese foarte bine imprimat in minte…ma bucur ca ne-am adus aminte de ei😡

  2. downtownjesus Says:

    ❤ in loc de😡 am uitat :d

  3. wakewalking Says:

    …but it is such a perfect place to start, my love, and if you’re strong enough, together we can take the world apart, my love. Din memorie, asta pentru ca Garbage era in playlistul meu permanent pana saptamana trecuta cand ma apuca nostalgia vremurilor demult apuse si bune, desi nu neaparat mai bune ca cele prezente si imi scosei de pe „odece” iata limba de lemn a lui „geidi” niste melodii veeechivechivechi pentru sufletul meu si le lasai sa cante pana saptamana asta. motiv sa ma intorc la playlistul ala.

  4. junkydawn Says:

    daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 8->


Lasă un răspuns

