brain in pieces

Decembrie 2, 2007

azi am încălcat 11 promisiuni (numărate..) printre care şi aceea de a nu mai promite nimic niciodată. am mâncat 3 mere şi am pierdut vremea cu graţie, lucruri total neinteresante de altfel. don’t blame me, îmi exercit din plin dreptul de a delira despre nimicuri pe blogul care tocmai pentru asta a fost făcut.

roger waters şi david gilmour nu mă lasă să ies din the pink floyd mood, poate dimineaţă. momentan am nişte mici neînţelegeri cu dawn şi cu alegza, motiv pentru care le las în pace şi scriu despre mine la persoana 1.

pentru DTJ, trebuie să spun că sentimentul meu naţional hibernează în colţişorul lui şi n-are poftă să se afirme, nici măcar azi. iubirea de România nu-mi iese prin pori şi nu trecutul ei glorios mă preocupă zilele astea. ruşine să-mi fie, ştiu. merit să mă fi născut în state şi să fiu condusă de cineva ca bush. ok exagerez, nici chiar aşa.

conştiinţa mea de om-disperat-mai-e-o-lună-eu-ce-fac-de-rev m-a pus să-mi caut pensiuni cabane vile etc de prin buzău, să fac liste de zeci de linkuri şi numere de telefon.  restul conştiinţei mele se îndreaptă spre lucrui mai prezente, cum ar fi un duş fierbinte şi un pui de somn, noapte bună.

10 Răspunsuri to “brain in pieces”

  1. mitza912000 Says:

    e ca-lumea-asa🙂

  2. downtownjesus Says:

    vaaai aaaaai de zilele tale. lasa ca stiu eu ca nu ti-e rusine si stiu eu ca v-ati cara cu totii din tara asta daca ati putea, ca v-ati duce sa respirati aer curat elvetian si sa le mancati ciocolata la francezi, ca v-ati duce repede repede la Yale sau la Oxford, sa fiti si voi neni destepti dati pe discovery chanel si ca v-ati tolani si voi la soare pe o plaja din Florida…stiu, m-am obisnuit. e unul din lucrurile alea ale mele care gaseste raspuns foarte rar in ceilalti (in WW ca de obicei, ca in ea toate isi gasesc raspuns si pe restu n-am avut timp sa-i puric cu privire la acest aspect). stiu ca va apuca rar, pe unii deloc, niciodata, si ca vi se par tampit si total ne-la-locul-lui acest sentiment, lumea murind acuma de ciuda ca 1 dec a picat sambata, zi nelucratoare, si nu ca in alti ani, prilej de scurta vacanta. da, bah, stiu, si n-o sa incerc sa va iau gaturile pentru asta. dar da, sunt reticenta la asta, face parte din ideile mele fixe si reprezinta unul din lucrurile sfinte de care nu se atinge nimeni. si da, meritati toti astia de nu va pasa sa va fi nascut in state si sa fiti condusi de cineva ca bush, ceea ce nu garantez ca nu se intampla deja. dar gata, a trecut 1 dec, suntem deja in 2, si totul revine la normal. va zambesc la fel ca si pana acum, dar ma doare mai mult de fiecare data. si totusi sa speram ca are dreptate si ca societatea se schimba de la sine, din interior, si ca indivizii nu au ce face in acest sens. nobody found an answer for that.

  3. wakewalking Says:

    Mah, la faza cu aeru’ elvatian, m-ai cam prins. Acuma depinde de oferta, poate m-as duce totusi la Yale sau la Harvard (nu la Oxford, englezii sunt mai nationalisti decat DTJ si mi se face frica), daca mi-ar oferi bursa completa. Cum aceste doua colegii nu fac astfel de acte de caritate nici macar pentru genii mondiale, stau la mine acasel. As aparea cu un sentiment de lipsa de entuziasm pe discovery channel atata timp cat nu e vorba de ceva de genul „you and me baby are nothing but mammels…”, si nu stiu de ce imi vine numai melodia asta in cap cand aud de Discovery Channel.
    Ciocolata la francezi, hm, nu stiu daca as manca cu atata ardoare, nu stiu cat de sus e in top. Pe primele 2 locuri is Elvetia si Belgia, si acolo m-as duce bucuroasa si cu inima impacata. Hm, mai ales in Elvetia. Plajele din Florida, sincer, nu imi fac cu ochiul, dar Fiji, Dubai, Coasta de Azur in extrasezon… why not? Si mai sunt o multiiiiiime de locuri in care as vrea sa merg, printre care evident ca intra si moscova, si si noptile albe de la Sankt petersburg, si in Iacutia, asta asa, sa ii placa si lui DTJ. (asta nu inseamna ca nu vreau).

    The world is full of beauties and miracles. A person is full of beauty and miracles. Discovering a person’s beauties and miracles and discovering the world’s beauties and miracles, that is what this is all about. And that is how you find out that getting bored with someone is just a myth. Go find something new to do. You’ll see.

  4. wakewalking Says:

    Oh si uitasem concluzia, m-as intoarce bucuroasa in Romania, pentru ca aici e o concentratie a naibii de mare de miracole si frumuseti. Cu romanii e mai greu. Sunt atat de ospitalieri cu tine ca turist…. numai sa nu traiesti printre ei. Atunci, fiecare roman in parte prin participarea la sistem iti pune bete in roate: birocratie, sisteme sociale la pamant, lipsa de locuri de munca. Paradise on earth. Just for visitors.

  5. junkydawn Says:

    asta a fost un post prolifico_O

  6. mitza912000 Says:

    vise…

  7. wakewalking Says:

    New layout. Yay.

  8. junkydawn Says:

    :)) acum 2 minute l-am schimbat.
    anyway, looks better:X

  9. Flo Says:

    ce ti-ai facut baaaaah la blooooooog? si de ce ma pune pe mine sa completez de fiecare data cum ma cheama si ce-i cu mine? haidi baaaah :-W tre sa ma obisnuiesc cu el, nepe, trece.

  10. Mircea Radu (sau cum îl cheamă pe ăla de la din dragoste) Says:

    Ştiu eu unde să fac revelionul🙂


Lasă un răspuns

