„shine on you crazy diamond” mood

Decembrie 1, 2007

Remember when you were young, you shone like the sun.
Now there’s a look in your eyes, like black holes in the sky.
You were caught on the crossfire of childhood and stardom,
blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter,
come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!
You reached for the secret too soon, you cried for the moon.
Threatened by shadows at night, and exposed in the light.
Well you wore out your welcome with random precision,
rode on the steel breeze.
Come on you raver, you seer of visions,
come on you painter, you piper, you prisoner, and shine!

aş da la o facultate, aş citi multe cărţi şi-aş bea ceai negru amar de tot în fiecare după-amiază.

aş trage draperiile grele pe geamuri şi-aş asculta pink floyd pe întuneric, şi tu m-ai înţelege.

we’re just two lost souls swimming in a fishbowl year after year…
release.jpg

4 Răspunsuri to “„shine on you crazy diamond” mood”

  1. downtownjesus Says:

    da, imi place sentimentul exprimat in penultimele doua fraze. imi place mult de tot si il vreau si pentru mine.

    da’ stii ce? am scris cel mai lung post ever. si as mai fi scris daca nu mi-ar fi obosit creierul si nu mi-ar fi amortit mainile rau de tot. si as mai fi scris, tot scris, tot scris, pt ca tot imi aduc aminte detalii si tot imi pare rau ca nu le-am scris si pe alea…intr-o zi, o sa-mi dai id-ul lui cip si o sa-i umplu capul si lui cu prostii, dar intr-o alta zi, nu acum, ca ii prea devreme. iti zic io cand. azi ne iubim tara, bine? azi uitam de diferente si ne iubim tara per total, cu totul, cu Baia Mare si cu Craiova. azi urlam „Doamne, ocroteste-i pe romani” pana ne ies plamanii afara si aplaudam fiecare roman pana ni se inrosesc palmele. la multi ani, alegza.

  2. wakewalking Says:

    Iar nu ai dreptate. Da’ nu e treaba mea sa spun. Asa cum nu am spus-o si in datile celelalte. Pentru ca nu ne leaga.

  3. mitza912000 Says:

    trupa mea preferata ever and ever.🙂

  4. junkydawn Says:

    da, DTJ, it’s a feeling to kill for.


Lasă un răspuns

