pentru că tot ne-am apucat de posturi aniversare,

Noiembrie 29, 2007

….ar fi tare tare urât din partea noastră să nu-i adresăm şi colegei downtownjesus unul. mai ales că a fost taaare tare darnică cu bomboanele de halloween şi că e colega mea de bloguit şi că dă commenturi multe şi frumoase şi deştepte..şi scrie posturi luuungi şi melancolice..

 şi pentru că e un prieten bun. unul dintre puţinii fără papile gustative normale, pentru care cola şi pepsi sunt unul şi acelaşi lucru. şi eu care mă gândeam că-s singura..

La mulţi ani şi ţie flo, multe multe haguri şi multe multe vise (sau visuri? tre să medităm la asta..sau doar să ne uităm în dicţionar, dar pe moment ne este lene să ne deplasăm, iertare)..

Şi tu să ne trăieşti zâmbind şi ţopăind de fericire, mai ceva ca al nostru coleg comun pavel. >:D<

promit eu că scriu un post mai deştept când o să fie ziua ta pe bune. deocamdată înţeleg cum poţi să renegi un nume ca aglaia, eugenia sau matilda, însă chiar nu văd nimic urât în andreea.

acelaşi extrem-de-des-folosit-lately, dar călduros şi cu miros de portocale

 La Mulţi Ani!

12 Răspunsuri to “pentru că tot ne-am apucat de posturi aniversare,”

  1. downtownjesus Says:

    e andra inculto😛 ti-am zis si pe blogu meu :)) =)) uof, opossum mic si prostut >:D:D:D< hi hi…mersi…se accepta si „vise” si „visuri”, io asa imi aduc aminte…iiii, ma simtesc bine, cu melodia asta pe fundal si cu caietu de chimie in fata si cu elefantu meu albastru in brate. da da, maine merem sa ne imbatam❤

  2. junkydawn Says:

    „da da maine mergem sa ne imbatam”
    imi place cum gandesti =))))
    >:D<

  3. downtownjesus Says:

    cum sa te cheme mah „aglaia”? =)) =)) „matilda” mai e cum mai e, dar AGLAIA =)) ptiu, Doamne-fereste :))

  4. mitza912000 Says:

    probabil ii vei scrie un articol si lu sor’ta si multor altora… :-??

  5. wakewalking Says:

    uhm. mie imi place eugenia. matilda e chiar uman. aglaia sunt a vitoria lipan.

  6. wakewalking Says:

    pentru ca aglaia nu seamana deloc a aglaja care te face sa te gandesti la mamaliga ca la o placenta.

  7. wakewalking Says:

    Si la multi ani pentru sora ta, na ca nu am apucat sa scriu ieri. In speranta ca Andreea ii citeste blogul, sa ne traiesti. (Si un zambet si o imbratisare care nu e hug, cu atat mai putin hag. )

  8. wakewalking Says:

    Btw, foarte urat din partea ta ca nu ai mai stat, asa ceva nuuu se face, opossumii ar trebui sa stie ca de la o petrecere se pleaca numai dupa bataia cu tort. Ai pierdut si imens de multele faze in care Nina a fost de treaba. Da, Nina cea terorista, Nina cea nefe(cu accent), a fost de treaba. Si tu, ca opossumu’ in viziuna. Rusine!

  9. wakewalking Says:

    *iti citeste blogul

  10. wakewalking Says:

    si acum imi dau seama ca prin „mie imi place eugenia” se intelege k imi place sa mananc eugenia, ceea ce nu e neaparat neadevarat, da’ ma refeream ca imi place numele, bine nu atat de mult incat sa imi faca placere sa il am, sau sa-mi botez vreun copil asa, dar merge. asa bun. si e al 6lea comment al meu consecutiv.

  11. junkydawn Says:

    opossumii au promis ca se intorc in vizuina pana la 11 si desi citesc commentul de sapte minute douascinci tot nu si-au revenit din uimire.
    poate spiritul lui sorin s-a reincarnat (proasta miscare:-s )
    sau poate ca e de la frig. sau de la incalzirea globala.
    orice alta explicatie rationala nu ma convinge😐

  12. junkydawn Says:

    aglaia imi suna a claie de par.
    vorba de duh, de la jean citire.
    minunati-va:))


Lasă un răspuns

