dawn creşte mare.

Noiembrie 25, 2007

…şi s-ar putea să-i placă, deşi  mai are un pic şi boceşte de emoţie.  vă este profund recunoscătoare pentru (liniuţă de la capăt, inevitabil):

– pentru „urările clasice de bine şi sănătate”

-pentru statusurile care îi conţin numele sub toate derivările lui (de la opossum, brontozaură sau mermaidă până trivialul alecsa ). trivialul ala e scris cu mov acolo cu un motiv, să nu vă aud că protestaţi vreunu:-w

-pentru hagurile de la acelaşi statusuri

-pentru mesajele offline pe care le-am găsit azi-dimineaţă şi care m-au făcut să ţopăi pe ambele picioare de bucurie.

-pentru ce-o să primesc azi şi pentru că aţi fost suficient de secretoşi aşa încât să nu-mi dau seama ce e :-s

– pentru că flo scrie mai bine decât mine şi e copil deştept

– pentru că mihai şi adela sunt aşa de frumoşi împreună,

– pentru că ww mă înţelege şi pentru că pav, opossumul suprem (deşi n-o să o recunoscă niciodată:P), a binevoit să aştepte 4 zile şi să mă lase pe mine să fiu mai mare;;)

-pentru că „aproape mi-e dor de tine” mi-a promis nişte clătite cu finetti:D

– pentru că jean e un magazin de muzică, îmi trimite byron, mă scoate la concerte şi shareuieşte poze de deviant

– pentru că tish şi bianca sunt foarte simpatici şi îmi explică, la nevoie, şi „ce-i aia…bordură? hâc.”

– pentru că andreea este o soră bună într-adevăr. muuuulţi sunt de acord cu mine;))

-pentru colegii care mi-au aprins o lumânare aniversară într-o grisină cu susan (clasă mare, renumeraţie mică, după buget:D ) şi m-au pus să suflu în ea şi să-mi pun o dorinţă

– pentru că simona a avut grijă să-mi beau ceaiul meu de toate zilele într-o căniţă colorată

– pentru că 17 este încă o vârstă acceptabilă, când a fi copil nu e aşa o mare crimă.

– pentru că ţin la voi toţi aşa de mult, încât n-o să pot să mă supăr nici măcar dacă îmi cântaţi, ca-n MaDaGaScAr,

…happy birthday to you,

you live in a zoo,

you look like a monkey

and smell like one too:D

5 Răspunsuri to “dawn creşte mare.”

  1. downtownjesus Says:

    no, apai si flo care scrie mai bine ca tine (NOOOT!!! ;)) si e copil destept (bine, atunci si tu esti la fel :D) mai are si ea putin si boceste de emotie…uuuuoooof incep zilele de nastere :D<

  2. downtownjesus Says:

    si blogu tau imi mananca din cuvinte…deci era asa „boceste de emotie…incep zilele de nastere…si si si ii asa emotionant la zilele astea de nastere…si aia cu colegii ii frumoasa si aia cu clatitele si cu off-line-urile si cu statusurile…uof, mah copkile >:D<” asa😀

  3. downtownjesus Says:

    si btw, nu ti-am luat nimic. pe bune.

  4. Eu Says:

    la multi ani ba:->

  5. mitza912000 Says:

    dar desigur LA MULTI ANI!🙂


Lasă un răspuns

