what?

Noiembrie 21, 2007

ştiu c-am spus că mă duc să mă culc, dar mă ceartă piticii mei de pe creier dacă-mi rezum ziua de azi doar la cearta cu mama.

mai trebuie să ştiţi că tot azi, 21 nov 2007:

– mi s-a comunicat oficial că sunt un brontozaur (mai precis o brontozaură…) cu un accent imposibil de redat în scris. opossum eram deja, asta-mi mai lipsea :))

– s-a împlinit o săptămână de când „aproape că-i e dor de mine” şi eu am stat pe aceeaşi bancă în felinare şi am băut aceeaşi skol la halbă (iar a fost meci btw, românia cu nu-ştiu-ce-ţară, şi din cauza informaţiilor preţioase oferite de downtownjesus acum am ştiut că noi suntem ăia în galben😀 mare progres, mare..)

 – am scris un eseu la istorie de care iar îs tare mândră şi pe care probabil o să-l postez pe-aici să vă luminez despre meseria de jurnalist

– am mai comentat odată o poezie de dinescu

– mi-am terminat cutia cu ceai şi mâine la prima oră o să-i simt lipsa😦

– n-am aflat rezultatele la concursul ăla cu comunismul, om vedea mâine

– mi-am dat seama că de-abia aştept să vină 1 decembrie (nu din motive patriotice, nu nu, ci din motive pe care pav, adela şi cip le ştiu..:X)

– n-am o piesă a zilei, am downloadat masiv eric clapton şi-am ascultat în prostie, mă declar incapabilă fizic şi moral să aleg de-acolo o singura piesă care să-mi placă-

ei cam atât, that’s all folks,  acuma promit că plec pe bune, cu conştiinţa împăcată că v-am spus şi lucrurile astea de o importanţă vitală pentru existenţele voastre comune de cititori-de-blog-alegzian.

ne veveve şi semese, vorba unui mare clasic, încă viaţă.

7 Răspunsuri to “what?”

  1. Eu Says:

    o doamne:| acum eric clapton e in trend:)…bine bine…eu am trecut atunci la Byron..ramaneti voi cu eric clapton in timp ce eu imi traiesc forbidden drama mea:)

  2. downtownjesus Says:

    ok bine, atunci e timpul sa nu ma mai prefac ca nu stiu cine e „aproape ca mi-e dor de tine” si sa recunosc: da, dom’le, am aflat si fara sa-mi zici tu, na, sac😛 acuma ca tot suntem chit, pot sa-mi exprim direct si complet bucuria care ma napadeste cand ma gandesc la mata si la el. si ma mai napadeste o bucurie cand stiu ca acuma stii ca noi suntem in galben. acuma necesit sa aflu ce e pe 1 dec, pt ca alte motive in afara de cele patriotice nu vad, si cine a fost saracu’ cu duhu care te-a facut brontozaura. auzi, alegza, brontozaura…de la opossum la brontozaura e cale la fel de lunga ca de mamaliga la caviar. deci astept raspunsuri prin cunoscutele mijloace media, veveve si semese.

  3. junkydawn Says:

    da ma, eric clapton.
    da ma, de la tine.
    trendsetter’ule>:P

  4. junkydawn Says:

    brontozaura mi-a spus acelasi „aproape ca mi-e dor de tine”. incredibil dar adevarat.
    si in urma acestei afirmatii intelepte, el a devenit un hipopotam amarat, end of story:P
    >:D<

  5. downtownjesus Says:

    hm, auzi la el…ti-a zis brontozaura? barbaru. lasa-l. :)) e nu chiar, da’ oricum ii urat din partea lui. imi place ca i-ai raspuns cu aceeasi moneda, desi poate i se potrivea mai bine titlul de caramazaur. :)) nu ma intreba ce e, ca nuj, am dat un google mic si asta mi-a picat in ochi…cred ca are gatu’ lung, btw :)) caramazaurul, nu el :)) ptiu, drace, numa’ prostii zic😀 gata plec

  6. downtownjesus Says:

    am uitat de >:D<


Lasă un răspuns

