vreau sa simt praga

Noiembrie 20, 2007

cu cât scriu mai rar, cu atât mi-e mai greu să încep un post nou – asta înseamnă că mi-a cam trecut cheful de scris pe care-l aveam la începuturile blogului ăsta şi de care încă mă minunez citindu-i arhiva.

să vă povestesc de concert? fiecare concert are viaţa lui. totuşi, am avut o senzaţie de deja-vu. Vreau sa simt Praga nu a fost foarte diferit ca stil de albumul precedent – aceleasi ritmuri şi stări (duale, vorba lui jean), acelaşi chitarist to die for cu care eram obişnuiţi  (damn, i-am promis copilului pana…tot o să fac eu rost de ea într-o zi :- <.) 

ploaie ca’n praga şi frig ca’siberia nu mai vreau, dar dacă s-ar mai ţine odată concertul cred că m-aş mai duce. măcar de dragul revelaţiei mele cu clătitele cu finetti, de care promit solemn că o să-mi iau la fiecare concert în pub de-acum încolo.

Travka înseamnă “iarbă de fumat” în rusă. Nu este în nici un caz marihuana americanilor ) … mai exact este o cânepă sălbatică ce de pe urma radiaţiilor de la Cernobâl , a devenit o iarba “tare” care îţi încurcă puţin mai mult minţile. junk. cert e că muzica lor n-a avut efecte de genu ăsta decât asupra unora dintre noi, care au ajuns într-un final să ţopăie pe scenă..speechless.

n-o să mă apuc să scriu cu liniuţă de la capăt ce mi.a plăcut şi ce nu (aşa cum am făcut la alte concerte..). îmi ajunge să spun că mi-a plăcut tricoul lui negru cu chitări şi că rămân la crezul meu în viaţă, cum că tot kinder rămâne cea mai bună ciocolată ever ever.  

şi-mi mai place că încep să dau de blogul meu pe google când caut tot felul de chestii – new feeling.

urmează pe 23 concertul celui mai bun muzicuţist din lumea (de care, să-mi fie ruşine, n-am auzit pînă acuma..) tot în pub. nenea ăsta stă vreo 3 zile prin România şi uite c-ajunge şi prin buzău ..păcat să nu te duci. că vorba aia, e blues, ce naiba :X (douăpuncteics, pentru neiubitorii de feţe zâmbăreţe pe mess).

om trăi şi om vedea, dacă ajung şi pe-acolo promit eu solemn că vă povestesc. până atunci, se întrevăd zile de home alone, zile cu teze şi frig şi îngheţat de picioruşe în amărâta aia de clasă.

„aproape că mi-e dor de tine” a fost cu mine aseară în felinare şi eu, una, mi-am stabilit un nou record de 6 zile consecutive de mers acolo. azi trebe întreruptă tradiţa, că nu mai am ce scuze de bun-simţ gen mă-duc-să-văd-ce-mai-face-sora-mea-pe-la-şcoală-şi-să-mă-uit-prin-oraş-de-cadouri-de-crăciun să le dau alor mei.

piesa zilei: johnny lang – second guessing.

9 Răspunsuri to “vreau sa simt praga”

  1. downtownjesus Says:

    mersi pt informatia legata de „travka” ca ma gandeam de mult sa aflu. e da, asta e o treaba😀 cred ca de aici se trage si sentimentul „travka”…eeee…da’ sa stii ca nu-mi pare asa de rau ca n-am venit. nuj de ce. chiar nu stiu. asta e. nu-mi explic. da’ nici nu ma chinui sa gasesc vreo explicatie. e hai ca ne mai blog-erim la alte posturi…”aproape ca mi-e dor de tine” ziceai? frumos bah frumos >:D<

  2. junkydawn Says:

    mie-mi spui 8->

  3. Eu Says:

    sa-ti para rau mai:Pflorina;)) serios:)

  4. downtownjesus Says:

    sunt unele formatii speciale care raman speciale in calculator…ca luna amara, care a fost mult timp doar muzica, fara sa ma chinui sa aflu cum arata oamenii aia si ce cred ei despre ceva…pe urma i-am vazut si am auzit vorbindu-se despre ei si am simtit ca o particica mica din legatura aia s-a rupt…asa mi s-a intamplat si cu dream theater, pe care i-am ascultat muuuuult timp asa „orbeste”, fara sa le stiu nici macar provenienta (mi-era la fel de indiferent si daca erau americani si daca erau englezi si daca erau vietnamezi)…erau versurile, instrumentele si vocea lu’ nenea…si imi amintesc ca intr-o zi m-a lovit o curiozitate monstruoasa sa vad io, dom’le, cum arata nenii astia…si am vazut o poza cu niste rock-eri d-aia batrani si inteligenti, aproximativ duri, trecuti prin multe si stiind si prea multe, aceasta imagine contrastand insa atat de puternic cu versurile si cu ceea ce simteam eu cand ii ascultam incat am sters-o aproape instantaneu din memoria. si nici in ziua de azi nu mai stiu cum arata cei de la dream theater. da’s dream theater si-i iubesc pe motiv ca canta tare bine. si mi s-a mai intamplat asta la deathstars (nuj de ce, dar nu ma asteptam sa fie atat de fiorosi :”>) si acum imi doresc uneori sa nu-i fi cunoscut nici pe cei de la SOAD, pt ca ma ingrijoreaza destul de tare aceasta „pauza din SOAD ca sa ne ducem la bun-sfarsit niste proiecte personale”…dar referindu-ma strict la concerte, n-am fost decat la unul in toata viata mea, luna amara, t’essence pub, anul trecut, douazeci si patru (cred) aprilie. si a fost bine, tare bine as putea spune, pt ca luna amara era si este inca o parte importanta din mine. acestea fiind zise si fiindu-mi sila sa mai continui, nadajduiesc sa aflu (desi se poate sa-mi mai fi spus) cine e Eu si de ce imi stie numele. :-w daca imi citesti blogu’, draga Eu, necesit comentarii😀 is ahtiata dupa d-astea :”>

  5. Eu Says:

    sunt:) dumnezeu:)stiu tot.

  6. Eu Says:

    glumeam:-j..sunt si eu..”unu” pe aici:P

  7. mitza912000 Says:

    :))….n’ai scris de concert… si n’ai scris de mine….🙂

  8. Eu Says:

    a zis „n-o să mă apuc să scriu cu liniuţă de la capăt ce mi.a plăcut şi ce nu (aşa cum am făcut la alte concerte..)”…

    ;)) si de tine ce trebuia sa zica:))?

  9. downtownjesus Says:

    si s-a dovedit ca Dumnezeu ne citeste blog-urile si ca reclama la internet de mare viteza cu Sf. Petru care primea tone de rugaciuni pe mail nu era o erezie atat de mare pe cat credeam. cine se ofera sa fie mos craciun? ;;)


Lasă un răspuns

