since my last post…

Noiembrie 20, 2007

…adică de acum vreo juma de oră, mi-am făcut spaghete cu ton şi am mai dat o tură pe deviantart  (da, v-aţi prins, ăsta e încă un post lame din seria ce mai face alegza de plictiseală)

cu spaghetele e mai greu, da poze share’uiesc la cerere  :D

 am dat de o tanti care face poze frumoase rău de tot. na de exemplu:

alien_effect___by_m0thyyku.jpg

sau :

bond_street___by_m0thyyku.jpg…deşi sunt sigură că asta ar fi ieşit mai bine dacă tipul n-ar fi purtat ochelari aşa de mari. tema este încă în dezbatere – până mă lămuresc mă duc să-mi mănânc spaghetele😀

4 Răspunsuri to “since my last post…”

  1. downtownjesus Says:

    daca nenea n-ar fi avut ochelari n-ar fi avut tenta aia capitalista care nu mere cu poza, caci tanti e frumoasa si zambeste frumos rau si sta frumos rau pe bordura aia, iar nenea are o tigara in mana. cum sunt fana pozelor rock, necesit ca nenea sa-si dea jos ochelarii. dar oricum are spirit😀

  2. junkydawn Says:

    i knew it😀

  3. downtownjesus Says:

    mananci prea mult ton.

  4. junkydawn Says:

    niciodata nu e prea mult:D


Lasă un răspuns

