ca să nu mai întrebaţi ce mai fac…

Noiembrie 17, 2007

 …scriu aici, citiţi şi singuri.

gata, am scăpat. a trecut şi ziua asta, cu tot cu trezitul de la criminala oră de 6 a.m., cu tot cu mersul de două ori la şcoală şi frecatul mentei în regim intensiv o grămadă de ore pe-acolo. cu chiu cu vai, am prezentat minunatul, mirobolantul şi fantasmagoricul proiect despre kitsch-ul în comunism, ne-am luat bobârnacele şi aplauzele de rigoare, aq să vedem miercuri de-o menţiune, ceva. mi-aduc aminte cum i-am luat pe toţi în braţe înainte să urcăm acolo, eram roşie-roşie şi aveam mâinile reci rău de tot.. în fine, bine c-a trecut, o grijă mai puţin.

noroc cu ideile lui pav.

then, i was foolish and crazy, winning and losing, afraid of never chosing what’s best for me.. asta e o senzaţie urâtă, se-adună toate pe minusculul şi suprasolicitatul meu neuron şi, cu toate nurofen`urile din lume, tot mă aleg c-o durere de cap de toată frumuseţea.

 ..şi pentru că de 2 zile n-am mai mâncat aproape nimic şi pentru că ai mei tot n-au ajuns acasă, mă văd nevoită să-mi înfrâng lenea asta morbidă şi să mă duc să văd ce mai e prin frigider. o cană de lapte vreau, nu cer prea mult.

mâine e concert, can’t wait😀 concertele’s frumoase, nu ca meciul de azi în care, sinceră să fiu, nici nu ştiu dacă noi jucam în alb sau în galben. detalii:-j oricum, acolo la el în braţe, aveam mintea la ciocolata caldă, la Kashmir dat tare în spatele meu, la mâinile lui albe şi la şoseţelele până la genunchi. as far as i can see, no football games included. azi a fost ziua oficială a lui „aproape mi-e dor de tine.”

…zi care se termină silently în vreo 10 minute, cu mine apăsând butonul de publish pentru postul ăsta lame şi obosit. dawn, alegza, auecsa, alexandra (sau orice alt nume sub care cunoaşteţi copilul ăla mic şi aproape blond, uneori isteric, alteori adormit – adică eu), vă spune noapte bună.

..now i feel like i’m nacked in front of a crowd

‘cause this words are my diary screaming out loud

and i know that you’ll use them

however you want to .

6 Răspunsuri to “ca să nu mai întrebaţi ce mai fac…”

  1. downtownjesus Says:

    ce-mi place despre tine ca esti nehotarata si plutesti intr-un ocean imens si clar de „nu stiu”-uri…si ce daca te bucuri prea devreme? io vreau sa stii de ce te bucuri asa devreme cum te bucuri :-w una peste alta, oricine ar fi, rusine tie ca te gandeai la ciocolata calda si la Kashmir in loc sa te gandesti la omul ala cu mainile albe😛 da’ sa zicem ca trecem peste aceste detalii nesemnificative😛 imi ofer serviciile (si iti recomand sa apelezi la darja🙂 ca io nu-s buna la d-astea :”>) de psiholog, adica is oricand disponibila sa-ti pun intrebari simple si abstracte care sa te faca sa crezi ca te-ai pierdut pe drum de tot si ca nu mai stii deloc ce-ti doresti :d daca necesiti asemenea sevicii de despicat-firu-n-sase-sute-sase-zeci-si-sase io is aci la dispozitia lu’ mata…aha, este necesar sa punctez ca traditia de punere de meciuri importante in felinare n-a fost intrerupta si de asemenea tre sa-ti vand un pont: echipa nationala a Romaniei joaca intotdeauna in galben. in cazuri exceptionale, cand vezi ROM in coltul ecranului si nu joaca nimeni in galben, holbeaza-te la minge cateva sec si ciuleste urechile la comentator ca sa te prinzi ce culoare is. strict interzis sa intrebi pe baiatu care te tine in brate care-s ai nostri ca te faci de ras :)) asa. >:D< hag ma si lasa-ti neuronu in pace sa se mai bucure si el de liniste…

  2. mitza912000 Says:

    doamne… nu stiu de ce dar mi se pare interesant… dar si ziua de azi a fost interesanta… app EXISTA DUMNEZEU! vorbesc cat pot de serios

  3. junkydawn Says:

    downtownjesus e mai microbista decat o stiam. sau pur si simplu are cultura generala, ceea ce eu la ora asta nu posed=))) nu l-am intrebat….i-am zis ca habar n-am care suntem noi:| deci cam tot ala e efectul:-j
    oricum, sa stii ca mie imi plac „nu stiu”-rile mele:”>…

  4. Eu Says:

    where’s your god today,priest:)):))

  5. Eu Says:

    sau God is not here today, priest:))

  6. downtownjesus Says:

    bah, Dumnezeu chiar exista, si terminati cu astea. „credeti in Dumnezeu, nu in biserica.” sunt momente in care il simti si daca voua nu vi s-a intamplat pana acum inseamna ca n-ati fost niciodata fericiti la modul complet. io l-am simtit pe Dumnezeu undeva, candva, si de atunci nimeni nu ma mai poate convinge ca nu exista. logic ca-s microbista, e unul din lucrurile care imi tine mintea si inima ocupata. hai rapidu cat om mai putea si fc brasovu, ca sa se bucure si razvan lucescu saracu si urez stelei o grabnica epurare. plus stii tu, „hai universitatea, hai craiova, tu campioana unei mari iubiri”, ca oricum „oltenia-i eterna terra nova”. subiectiva :”> da’ hai rapiduletzu. nu e peste ca stavridu si echipa ca rapidu. gata pa.


Lasă un răspuns

