„îmi plac mâinile tale..”

Noiembrie 16, 2007

ok, acuma îs după 3 ore în felinare şi tot cam atâtea beri, deci să nu vă aşteptaţi la coerenţă din partea mea. şi nici la fraze care să aibă cât de cât un sens, pentru că nu mă simt în stare – mă iau prea repede, ştiu:D.

şi asta nu pt că mi-ar fi rău, nu nu…mi-e bine. pt prima dată în ultimele luni, chiar mi-e bine. mâine mă trezesc la 7 ca să prezint proiectul ăla cu kitschul în comunism, de care, btw, de-abia m’am apucat. sper ca pav să reuşească să termine slide`u până atunci :-s

noapte albă again, noroc cu ăştia care-au inventat ciocolata neagră.

 azi, jonny lang – second guessing.  ( remember? i promised you, WW, so i guessed again. and i`m far from being sorry for that…:”>)

you make me happy, you really do. nu-i aşa că ne-am plictisit frumos azi?

7 Răspunsuri to “„îmi plac mâinile tale..””

  1. downtownjesus Says:

    uof mah…pana mea, io ma bucur iar pt tine, pai cum sa nu ma bucur cand te vad asa imbatata cu bere din felinare si asa fericita? io ma bucur😀 da’…acuma imi pare rau pt el…ca pana la urma…bine, idiot ce-i drept, ca uite, aia cu „mai bine mai tarziu decat niciodata” nu mai merge deloc in anumite situatii si se dovedeste adevarata aia cu „grabeste-te incet daca la vrei la timp sa intarzii)…da’ acuma, ce sa mai incolo si-ncoa? prea tarziu, you be happy, take a chance, prezinta proiectu’ cu kitschu’ si lasa lustra sa cada din tavan…ne vedem maine la minunata voastra prezentare, desi tot n-am priceput de ce te trezesti de la 7 pt asta…so, he makes you happy? doamne, de-abia astept sa aflu cine e copkilu’ asta uimitor de special care te face sa te plictisesti frumos…

  2. downtownjesus Says:

    ooooo…de-abia acuma am vazut titlul postului…cat de frumos…e exact ca in mirobolantul meu post care se chema „tampenii nelizibile” cred…ce frumos…e na, ca m-am emotionat….:(( =(( uof…haidi ca plec ca devin emo…:) me is happy for you. we all are. >:D<

  3. junkydawn Says:

    :))) uof mai copil
    m-am trezit asa dimineata sa duc powerpointul la ei in calc (nu dom
    le, nu se putea dus cu juma de ora inainte de prezentare.)
    oricum, e frumos rau de tot sa te trezesti de dimineata si sa gasesti 2 commenturi frumoase si haguri si oameni care se bucura pentru ca tu te bucuri..8->
    multumesc ma>:D:D:D<

  4. junkydawn Says:

    n-am dat inca de postu ala…da daca se numeste „tampenii nelizibile”
    trebe citit..trebe neaparat:D

  5. downtownjesus Says:

    e nu chiar :”> e p-acolo, ca fu scris azi-noapte…:-w necesit sa stiu cine e copkilu din felinare :-w da’ necesit uuuuurgeeeent. altfel, pun de-o revolta si n-o sa-ti placa😀

  6. downtownjesus Says:

    daaaa maaaah…deci clar, da-l dracu’ ca a fost prost si s-a trezit prea tarziu. ghinion :d hi hi me is rili rili rili happy😡 ca nu stiu io de ce zburai tu azi pe strada? mda…vinzi castraveti la gradinar…>:D:D:D< bravo bah bravo. be free and be wild :d

  7. junkydawn Says:

    hmmm..s-ar putea sa ma bucur prea devreme si prea..degeaba;))
    ai zis tu ca dupa prea mult ras urmeaza ce urmeaza:-s de fapt n-am motiv real sa nu ma simt bine si totusi nu ma simt bine. is ciudata si sucita si ..:-j uatevar.
    om trai si om vedea >:D<


Lasă un răspuns

