wishlist

Noiembrie 15, 2007

copy-of-dani_by_athines.jpg

 mai vreau o bere.
un pic de coerenţă eventual,
un accelerat bucureşti – timişoara
un 5 dimineaţa,
o celulă cu con
şi două cu bastonaş.

mai vreau
good old times, hipnoze,
portocale, delfini şi şuviţe blonde
numărători de ploi
din doi în doi
şi linişte.

inventează-mi ceva, repede.

mai vreau un drum.
un rucsac, apusuri,
şi cărţi nevrotice,
câteva acorduri şi deviaţii,
vise în plus şi minte în minus .

şi mai vreau zăpadă, să uit de toate.

panaramă de poezie de pe haicinci, da chiar aşa mă simt în momentul ăsta când mă uit la tanti din poză şi mi se pare că-i frumoasă.

 promit că nu mai aberez în seara asta, tac aici cuminte şi mă duc să-mi iau porţia zilnică de 4 ore de somn. The coffee’s never strong enough.

Lasă un răspuns

