it’s ok, it was a long time ago.

Noiembrie 13, 2007

visare_by_icxcnika.jpg

Here’s the day you hoped would never come.
Don’t feed me violins, just run –
With me through rows of speeding cars,
The paper cuts, the cheating lovers,
..The coffee’s never strong enough,
I know you think it’s more than just bad luck

Now, now, darlin’
Oh don’t lose your head
‘Cause none of us were angels –

It’s in the ABC of growing up.

azi, Imogen Heap – Speeding Cars.

8 Răspunsuri to “it’s ok, it was a long time ago.”

  1. Eu Says:

    Sau poate e acum:P

  2. junkydawn Says:

    era demult…;)

  3. downtownjesus Says:

    mara si zob…iti amintesti? eram pe-acelasi drum…era demult…sau poate e acum…si urmeaza cum bine se stie sirul de „cine esti? cine sunt? ce mai fac? ce mai cant? ce mai vreau? ce mai simt? oare mai pot sa mint? cine sunt? cine esti? oare ma mai iubesti?”…si ma opresc la asta…

  4. junkydawn Says:

    s-a prins ma, s-a prins :>

  5. downtownjesus Says:

    :)) haidi bre ca nu-s asa bata😛 imi stiu si io piesele😛

  6. junkydawn Says:

    iertare ^:)^

  7. Eu Says:

    melodia mea favorita:)

  8. downtownjesus Says:

    nu-mi place despre tine ca nu te-am vazut deloc azi. te-am vazut? poate azi-dimineata…aveai cercei verzi in forma de stelutze? sau asta a fost ieri?! nu mai stiu…hai mai zi ceva :d


Lasă un răspuns

