ce şi cum

Noiembrie 13, 2007

azi mi-au îngheţat pentru prima dată pe iarna asta degetele de la picioare.  susţin cauza şosetelor până la genunchi, a hanoracelor mari şi mov şi vreau neapărat înapoi în clasă.

 tot azi mi-am dat seama că trebuie să schimb tactica la raţele şi vânătorii, aşa nu se mai poate, şi că egzistă oameni pe planeta asta cărora nu le plac ştrudelele cu mere. eretici :-<

acuma dawn se retrage, face eseuri ciudate la istorie, visează la o viitoare nesperată migraţie spre ţările calde şi se întreabă cam câţi oameni or să citească blogul ăsta, manipulaţi fiind de statusul ei pe mess.

berebe.

4 Răspunsuri to “ce şi cum”

  1. downtownjesus Says:

    deci daca prejbeanu e vanator, da, schimba tactica😀 si desi lasa-ma in pace cu strudelele alea ca nu-mi plac. n-am ce sa le fac…sunt multi oameni manipulati de statusu tau…n-am reusit sa scap de „chiar daca”…tot imi vine sa „crying my heart out”…:-< si pana mea, tot n-am reusit sa gasesc un hanorac calumea pe lumea asta…am unu verde, da’ nu-l simt mare deloc, e chiar scurt :(( si celalalt hanorac e subtire si are amintiri in el, ca a fost la sighet si la manastiri, dar e subtire si nu-mi tine de cald…uof…mi-i dor de alt hanorac…da’ nu mai conteaza acum nimic…maine nici n-am unde sa stau…

  2. wakewalking Says:

    Mie imi plac. Si nu am intrat dupa status.

  3. junkydawn Says:

    de tine stiu, ww.
    ma cititi de bunavoie si nesiliti de nimeni, i’m lovin’ it \:D/

  4. wakewalking Says:

    da, da…. eu astept de fapt un POST despre Comatose, interpretarea WW😀


Lasă un răspuns

