‘cause my dreams don’t comfort me..

Noiembrie 12, 2007

…încep să le citesc pe ale altora.

pink floyd, optzecişti, multă cafea cu şi mai mult lapte, două frunze galbene şi gândurile mele îmi ajung să-mi semnez un tratat de pace cu mine însumi…e ceva ce trebuia să fac eu demult.

 azi cităm din florin iaru cu „julia dream” imprimat pe neuroni:

Eu nu am avut niciodată o anatomie a mea proprie     

şi atunci m-am vândut pentru două sute de oase, pentru o coardă

vocală cântată la ferăstrău , pentru o inimă în doi timpi,    

 pentru părul meu scurt, ochii căprui şi     

câteva deficienţe de caracter.

Eu nu am avut niciodată un nume al meu propriu   

şi atunci m-am vândut pe un ceas cu pendul, pe trei     

pseudonime slavone şi pe un semn de carte roşu.

Eu nu am fost niciodată un nimeni al meu propriu,       

şi atunci m-am vîndut pe epoca beat,        

pe tricouri, blugi, idei, pancarte, reclame, ochelari     

pe două triunghiuri congruente, pe mi-e                

lene şi dor de tine.

Eu nu am avut o istorie a mea proprie       

şi atunci m-am vândut pe jurnalul unei disecţii de creier      

pe trei dimensiuni colorate şi  pe una alb-negru       

dar mai ales pe unşpe bucăţi de ciocolată amăruie.

feel_it_free_by_lecgia.jpg

azi a fost o zi ciudată. am primit două brăţări de la andreea, un măr şi o fabulă..şi o veste de care nu ştiu dacă e bine să mă bucur încă. sper să le meargă bine, o merită amândoi🙂

 în momentul ăsta aş bea un punch într-un irish pub.

după lupte seculare care au durat vreo 5 ore şi tot cam atâtea restarturi la calc am reuşit să duc un post până la capăt.

n-am vrut să spun toate astea in 243 de cuvinte,

am vrut doar ceva timp cu mine.

7 Răspunsuri to “‘cause my dreams don’t comfort me..”

  1. downtownjesus Says:

    bre, nu-ti mai bate joc de posturi :-w ce-i asta? da’ nu ti-e rusine asa oleaca? pai da’ pe bune acuma, asta-i post? unde-i revolta, lupta, sentimentul, pasiunea, fervoarea, dorinta, impresia, senzatia, forta? eeeee asta nu-mi place. nu nu. da’ ete ca is dau comment chiar si la un post gol :)) iubiti-ma mult…:-< :((

  2. wakewalking Says:

    nu era un post gol.avea o poezie in el.da’ nu mai e. :-\

  3. wakewalking Says:

    heh, vezi, se umple postu la loc :D:D

  4. downtownjesus Says:

    asa asa. asa mai merge bre :d bravo.

  5. Eu Says:

    hei alexa.ci mai faci ma>:D<

  6. ha Says:

    poezia aia arata a dadaism.:-?

  7. wakewalking Says:

    acuma imi dau seama ca titlu’ postului e vers din comatose. R.O.F.L.


Lasă un răspuns

