junk

Noiembrie 11, 2007

i warn you, acesta trebuia să fie încă un post incoerent din seria trei-cuvinte-restu-poze-enjoy.
însă pentru că nu vreau să-mi transform blogul într-un soi de haicinci revoluţionar (şi, mai ales, mi-e un pic de lene să uploadez atâtea poze:”>) o să fiu nevoită să vă privez de catharsisul priveliştilor de la majoratul lui mmf. care majorat, aşa cum probabil v-aţi prins voi şi din postul anterior, a fost jale.

mâine prezint la dirigenţie o chestie despre droguri ( un pic mai mult accent pe Lucy in the Sky with Diamonds, vă rog…:X). şi asta vine oarecum în completare la piesa zilei. Care, contrar tuturor aşteptărilor, nu e nici plângăcioasă, nici de corason, nici cu emo-vai-cât-de-nefericită-sunt.

the killers – uncle johnny.

when everybody else refrained
my uncle johnny did cocaine;
he’s convinced himself right in his brain
that it helps to take away the pain..\:D/

azi am primit o piesa cu titlul Dawn. pseudonimul meu bloggistic ţopăie într-un picior, de bucurie. mai ales că piesa e şi frumoasă. all for now, mă duc să meditez la frigul sala anostă în care 11 C-ul o să-şi ducă existenţa două săptămâni de mâine încolo.

haidi paaa

9 Răspunsuri to “junk”

  1. Eu Says:

    uncle johnny…de la …:-> mine:)

  2. wakewalking Says:

    ;))
    Recomandare pt JD de la WW : Skillet – Comatose. Si dupa aia sa vii ca un elev constiincios sa ne povestesti ce ai invatat.

  3. downtownjesus Says:

    iti uram succes sincer.

  4. junkydawn Says:

    i’ll never wake up
    without an overdose
    of you.

    un pic de emo-feeling, frumos instrumental, insa.

    WW, i’ve done my homework😀

  5. wakewalking Says:

    no you didnt. expand.😀

  6. junkydawn Says:

    WW face mofturi azi:))
    fie, ne conformam.
    n-am mai auzit de skillet pana acum (my bad), de aia am descarcat vreo 5 piese de’ale lor – destul de bunicei. nu’s sigura ca inteleg bine ce-nseamna comatose si n-o sa-i dau google sub nicio forma:”>

    versurile sunt un pic simpliste, compara za uanul cu un drog si descriu sevrajul.
    feeling lost and unwilling to live beacuse the lack of junk… it’s quite the same feelin’ about the lack of love.

    instrumentalul imi place mult (ma repet, stiu), cu toate ca vocea putea sa fie mai buna (..prea-mi seamana a nickelback). piesa draguta, nu geniala, buna cand esti plin(a) de nervi.

    mai mult de atat nu pot produce piticii mei de pe creier.

    teacher, ai legatura.

  7. wakewalking Says:

    hmm, nu is de acord cu interpretarea ta… prea evidenta, prea simplista. Guess again:P. Bine, de data asta nu ai de ghicit neaparat ceea ce este real, si indubitabil adevarat, ci interpretarea pe care i-o dau eu. Comatose e stare de coma. Adica mort in viata. A nu te gandi la nemorti😉.

  8. junkydawn Says:

    de prea multe ori guess again. ma descurajezi :))) nu stiu nimic.
    interpretarea ta (probabil legata de mine din moment ce mi-ai dat sa ascult) e ca momentan ma aflu intr-o astfel de stare, moarta, si cel mai rau e ca nu vreau sa ma trezesc la viata si sa accept toate hagurile si mainile intinse care mi se ofera.

    daca nici asta nu e, ma declar invinsa si nestiutoare.

  9. wakewalking Says:

    Esti invinsa si nestiutoare. Cauti absolutul oriunde, cauta-l cu litera mare.Si in Comatose la fel.


Lasă un răspuns

