me lame today

Noiembrie 9, 2007

acum mi-e cel mai rău şi cel mai bine.🙂

piesa zilei Tears in Heaven – Eric Clapton, după cum bine a consemnat downtownjesus…în rest nu mai am nimic să vă spun.

8 Răspunsuri to “me lame today”

  1. downtownjesus Says:

    lasa ca pana deseara gasesti ce sa ne spui😀 uimitor, dar chiar inteleg l’age de rock fara sa stau cu dictionarul langa mine :))

  2. junkydawn Says:

    daaa ştiu:X geniala. si numai pentru initiati😉

  3. downtownjesus Says:

    clar. si, tot ca sa dezvolt multilateral blogu, io zic sa nu ne ingrijim prea tare…presimt ca o sa-mi fie atat de dor de voi incat o sa vin in fiecare zi intr-o pauza mai lunga ca sa va vad si sa va zic „neatza”. altfel nu vad cum sa supravietuiesc impactului😀

  4. wakewalking Says:

    …ai putea sa mergi in fiecare pauza? vreau si eu l’age du rock, promisa de muuuuuuuuult de altfel :-w

  5. downtownjesus Says:

    aaaaleeegzaaaa…haidi pe mess ca n-ai intrat deloc aaaazi :((

  6. junkydawn Says:

    mii de scuze wakewalking, când am adus-o pentru pav a fost scurt şi concis şi mi+a dat+o inapoi după 5 minute:D o să ajungă şi la tine. am promis;;)

  7. Eu Says:

    :0 eric clapton mood;;)?

  8. downtownjesus Says:

    alegza, n-ai pus nimic pe blog azi. :-w


Lasă un răspuns

