de toate

Noiembrie 8, 2007

gata cu profunzimea. acum să fim superficiali. să ne ocupăm cu suprafaţa, cu aparenţele. nu de alta, dar “I fake it so real, I am beyond fake”.

mă gândeam azi că după doar o zi fără cele 2 pliculeţe de ness simt cum toate acţiunile verii şi-au scos la iveală efectele secundare şi dinţii de smarald, iar dacă nu ies afară din casă în următoarele doo ore şi nu-mi satisfac absolut toate viciile nu răspund de ce voi face. nu de alta, dar aşa fără stimulente m-am obişnuit să nu dau randament.
în urma unei auto-analize am ajuns la concluzia că aş fi una dintre cele mai arogante şi indiferente persoane pe care mulţi au cunoscut-o vreodată. de ce ţin morţiş să fiu antipatică? de ce pot fi atât de răutăcioasă şi întorc cuţite în inima şi plămânii celor la care chiar ţin, cu doar cateva cuvinte? de ce vorbesc numai despre mine? de ce am apelat la setul de întrebări “De ce” folosit de obicei de tineigii filozofi pentru exprimarea-nedumeririi-în-faţa-curentului-emo-şi-care-fixativ-e-mai-bun. nu mai bine spuneam : Egocentrismul urlă în mine ?
şi am mai observat că obişnuiesc…să mă citez. Viaţa mea devine încet încet o reluare tacită a tot ce am spus, urmată de auto-admirare. da bănuiesc că nu-i foarte grav.

mă duc să-mi scriu genialele articole, că iar nu-mi ajunge timpul (am descoperit că simon and garfunkel ajută la inspiraţie, la fel şi iaurtul cu cereale) .

p.s. îmi place dinescu, revin.

5 Răspunsuri to “de toate”

  1. downtownjesus Says:

    bah. io nu vad aroganta si indiferenta in tine, dar daca tu spui ca e, atunci se poate sa fie. foarte bine, vindeca-te. pai ce, crezi ca sta cineva sa ia de mana si sa-ti explice cum si in ce fel? daca asta crezi, foarte bine faci. sunt oameni care te vor lua de mana si iti vor explica cum si in ce fel.🙂 rili, crede-ma pe mine. acuma, si io is egoista si is indiferenta. antipatica pot fi cand vreau. exista o persoana care mi-a cunoscut latura asta cu varf si indesat. mint, doua. dar pt ca le uram. nu dau suferinta pe gratis. la indiferenta pot spune ca ma pricep, nu foarte mult, dar cat sa nu ma incurc in oameni pierduti pe drum si sa ma concentrez pe cei care chiar conteaza. de ce vorbesti numai despre tine? pt ca blogul asta e doar despre tine. pt celelalte lucruri ne-legate de tine ai mess, telefon si corzi vocale. blogurile is egoiste prin definitie. nu scrii blog pt cainele tau sau pt za uan, ci pt tine. daca le mai arunci niste cuvinte sau replici pe care vrei sa le dai si n-ai curaj, asta-i partea a doua. dar blogul e al tau si e despre tine. ai folosit setul de „de ce?” pt ca toti suntem putini luati, remember? si daca n-ai fost niciodata „emo” inseamna ca esti un monstru de piatra, total insensibil si incapabil sa tii la cineva, la oricine. si chiar si hitler o iubea pe blondi. io ii citez pe altii. ho ho, nici nu stii ce memorie afectiva am :-> dar una peste alta, imi cer scuze ca te-am aratat cu deshtu ca taranu azi in pauza de dinainte de ora mea de info/ ora voastra de engleza americana, dar madalina ma scosese din minti ca nu vroia sa priceapa ca io te iubesc. ai vazut ca nu pricepe nimic? e bata intr-ale sentimentelor. de l-ar ajuta Doamne filozofia aia pe care o citeste…da’ lasa ca trece😀 btw, nu l-am citit pe dinescu. prejudecata.

  2. Eu Says:

    comm mare:-@

  3. junkydawn Says:

    astia neinitiati nu pricep nimic . no good trying:-j
    lasa-ma sa am niste dubii cu privirea la filozofia aia..

  4. downtownjesus Says:

    vreau sa stiu filozofia despre care vorbesti. Eu nu stie nimic despre importanta commenturilor lungi si dese pt succesul unui blog. si tot in acest spirit, ai mai jos raspunsul la commentul tau de la „meditez serios la o schimbare” (ti-l pun acilea ca sa ai mai multe commenturi pe blog😀 te doare mintea de cat de buna sunt intr-ale blogului :))). asa deci:
    va zic io ce mai aveti (liniuta de la capat):
    -copkii frumosi (muuulti); aveti si fufe ce-i drept, dar si la noi e fufe multe si asa ca sunt imuna la ele;
    -aveti profa de romana care va pune sa cititi mult;
    -aveti mancare si suc la fiecare 1 martie\8 martie\ 9 martie\ craciun\ ziua lu domn mihalascu;
    -calculator, chiar cu boxa, ceea ce pt noi si tanti cremarenco e vital, noi neposedand asemenea tehnologii de varf;
    -profa funny de chimie, care ce-i drept pune note mici :-S;
    -serbari, filme vazute in clasa, concerte cu bob dylan si procese de Ion;
    -si iar ma intorc la oameni care is😡 (:”>).
    aveti multe si restu lumii stie, prea tarziu sa va mai ascundeti.😛 dar nu, nu ma pot muta, pt ca…ar fi muuult prea placut…si n-as avea cu cine sta in banca si n-as suporta asa multa engleza, cu atat mai putin asa multa informatica, materie la care imi stii capacitatile (doi de 5 :-> si i s-a facut mila). e mai palpitant asa, de pe hol.🙂 viata mea e un luuung coridor de liceu, pe care il strabat de la un capat la celalalt in fiecare zi, cu si mai multa voluptate atunci cand ar trebui sa stau acasa, cu o placere relativ angelica de a-l avea aprope. nimic nu se pierde, nimic nu se transforma, totul se repeta.

  5. downtownjesus Says:

    aaaa…stai ca m-am prins despre ce filozofie ii vorba :)) e nu, ca-l ajuta intr-un fel, ca il face om responsabil si sanatos la minte (cunoasterea inseamna putere :D), dar nu in nici un caz nu-l invata sa simta :(( si ma uit la el si pe bune ca imi vine sa-l trag de maneca si sa-i zic „mah baietas, tu vezi ce se intampla in jur? da? neeeaaa, nu te cred. demonstreaza-mi. cate degete arat?”. e atat de bagat in lucrurile astea pragmatice (la Baia Mare mi-a zis ca a renuntat de mult sa mai vada partea pitoreasca a vietii) incat are disperata nevoie de a se prosti. you know, cum facem noi😀 sa rada, sa fie ironic, sa injure frumos si sa se plimbe prin crang singur dupa ce iese de la pregatire. evident, ideal ar fi sa nu se plimbe chiar singur (desi decat sa se plimbe cu vreo fufa, mai bine singur), dar macar sa se plimbe…cu mine sau fara :- e gata, mai da-l incolo.


Lasă un răspuns

