să nu mă luaţi în seamă

Noiembrie 7, 2007

am ce face, dar n-am dispoziţia de a face ce ar trebui să fac, aşa că scriu posturi care sunt absolut degeaba. aştept să-mi cadă o lustră în cap, pentru a-mi aduce aminte că încă n-am început să fac ceea ce trebuie să fac, iar timpul trece, tic-tac, tic-tac, tic-tac. de fapt nu despre că trece timpul voiam să scriu, pentru că mi-am adus aminte ceva şi am uitat în secunda următoare de ce mi-am adus aminte.

de aceea prefer să ignor gândul şi să-l închid într-un cufăr rozaliu în căpşorul meu. trebuie să fac ceea ce chiar trebuie să fac. nu-mi ajunge timpul şi lustra încă se ţine bine în tavan. pa

3 Răspunsuri to “să nu mă luaţi în seamă”

  1. downtownjesus Says:

    bre alegza…nu mai pierde timpul cu ceea ce trebuie sa faci…de la un timp incoace, am ajuns sa urasc de moarte ceea ce TREBUIE facut…poate pt ca lucrurile astea care trebuie facute mi-au luat o buna parte din frumusetea celor din jur si i-au dus undeva departe, in lumea oamenilor maturi unde se face doar ceea ce trebuie. unde se aduce paine acasa cand se vine de la munca, se trage de casnicii pana la ura fioroasa ca sa nu sufere copiii, se cauta un loc de munca mai bun continuu si neintrerupt si se pleaca in italia ca sa aiba copilu’ o facultate. ma ingrozeste lumea aia si o vreau cat mai departe de mine. stii ce mi s-a spus azi? ca sunt o ratata pt ca de luni de zile nu invat la biologie. stii ce mi-am spus atunci in gand? „esti o cauza pierduta.” nu, eu nu ma simt cauza pierduta. eu de-abia invat sa ma traiesc pe mine. eu redescopar in fiecare zi piese vechi, carti bune si senzatii minunate. imi pare rau pt ei si as vrea sa se redescopere toti, ca niste copii care vad pt prima data un avion. pun foarte mult pret pe copilarie zilele astea… asa ca, alegza, io zic sa lasi lustra sa cada. un cucui e mai bun decat o ora pierduta pe altarul lucrurilor-ce-trebuie-facute-no-matter-what.

  2. junkydawn Says:

    asta e genul de comment care, daca e provocat de un post de-al meu, ma face sa ma simt un om implinit. si inteles. de fapt tot aia e.
    multumesc .

  3. downtownjesus Says:

    🙂 ma bucur ca te simti un om implinit. d-asta sunt io aici. sa-ti umplu blogu de intelepciune, cand tie iti mai scapa pe ici pe colo :))


Lasă un răspuns

