de ce vreţi şi-un titlu la asta?

Noiembrie 7, 2007

Imaginează-ţi o zi când nu mai ai ce drumuri de zâmbete să urmăreşti – sunt numai râsete. Toată lumea râde şi ţie ţi-e imposibil

 Imaginează-ţi o zi într-un glob de cristal, murdărit, zgâriat, mânjit de propriile minciuni.

Imaginează-ţi o zi printre oameni care nu te vor şi pe care nu-i vrei.

Imaginează-ţi o zi la un circ.

Acum dă-mi un bănuţ şi spune-mi Albă-ca-zăpada.

2 Răspunsuri to “de ce vreţi şi-un titlu la asta?”

  1. downtownjesus Says:

    Draga Alba-ca-Zapada,
    (scrisoare din armata)

    Pe aici toate sunt bune. Ti-as da un banut daca domn’ comandat nu ne-ar fi luat ieri tot ce aveam prin buzunare. Dar tu tot Alba-ca-Zapada ramai.
    Era o vreme cand rasetele mi se pareau false. Acum nu mai e asa, pt ca le-am descoperit si lor adevarata valoare. Nu vreau sa-mi imaginez un asemenea glob de cristal pt ca l-am avut. Asta-vara, am avut un glob de cristam murdarit, zgariat, manjit de propriile minciuni. L-am tinut 3 zile, timp in care am incercat sa-l sterg. N-am reusit si l-am spart, acceptand de atunci incolo ideea ca nici macar globurile de cristal nu sunt perfecte. Am fost o singura data la circ, si nu mai vreau sa merg niciodata.
    Am cerut deja permisie si sper sa mi-o aprobe curand. Ne vedem cand ajung acolo.

    Salutari…

  2. ha Says:

    imagineaza-ti oameni oameni pe care ii vrei si care oameni care nu te vor


Lasă un răspuns

