silence, i kill you.

Noiembrie 6, 2007

sau silence kills me, dupa caz.

pentru ca ieri am aberat excesiv, azi o sa tac.

toata lumea tace azi. si cei care nu o fac ar face bine sa se conformeze spiritului de turma, deci sa taca si ei.

chestii esentiale nu s-au intamplat azi, mi-am prins degetul in banca si m-au omorat la ratele si vanatorii.

3 răspunsuri to “silence, i kill you.”

  1. downtownjesus Says:

    io am o problema. unde jucati voi ratele si vanatorii? Doamne, vreau si io…vaaaai :x:x:x amintiri din tinerete. imi placea intotdeauna sa fiu vanatorul. e mai usor decat sa fii rata. si nu trebuie sa fugi asa de mult.


Lasă un răspuns

